Annons

Stockholm Torsdags Träffen Reunion

Produkter
(logga in för att koppla)
Verkar lite svårt. Kanske ett nytt förslag att man tar nästa torsdag den 26/3 kl 14? Jag bokar gärna det. Var ses man då?
 
Nån som kan komma loss nångång mellan 16:00 och 16:30
jag beger mig ut då jobbar bakom student skrapaan går till medis så ja e där lite innan 16:30.
trappan till forsgrenska badet står jag sen går ja nog upp mot slussen o ner mot gammla stan.
Om ingn annan har nån bättre idé

Telefon: 0768-112555 om det skulle behövas.

Mvh: Danne
 
Jag och Mirelle kommer utgå ifrån T-centralen (spottkoppen; övervåningen) 17.00. Jag har mobil 0737648359 iaf nån vill följa med, försöker väl leta upp Daniel då och se hur långt han kommit. ^^
 
Happ! Nu fick vi förhinder, så jag och Mirelle uteblir denna torsdag. Men nästa vecka, då järnspikar!
 
Hej nu sitter man på gullmarsplan ö väntar på bussen
Kvällens fotorunda é slut var en händelserik runda återkommer med lite bilder så fort jag kommer hem eller under kvällen imorn.
 
Blir det nått på torsdag?
Ja drar ut efter jobbet iaf... Skriv här eller messa om det e fler som kommer o isånnafall vart...

Tel: 0768-112555

Mvh: Danne
 
Jag drar också ut efter jobbet på torsdag. Jag startar dock lite tidigare, runt 17.00. Mitt nummer är 0737648359, bara ringa iaf nån vill hänga på.
 
Och jag går tidigast, 1230 ungefär från Söder. Kan man inte iallafall på något vis "ses" virtuellt, t.ex. ladda upp alla bilder till någon grupp på Flickr eller liknande?
 
Ja nu har man ju fått ytterligare en timme så man kan köra på fram till 18-tiden utan problem, det ger ju åtminstone ett par timmar för de som jobbar inne i stan och slutar runt 16-tiden.
 
Jag slutar vid 16:00 imorgon vart skall vi mötas nånstans jobbar på söder bakom student skrapan.
Jag skriver upp ditt telenummer bernhard ringer när ja går från jobbet.
Kollar forum tråden genom luren på jobbet imorn mitt nmmer står högra upp här...
 
Slutar runt 16 vid Kungsträdgården imorgon.
Ska vi säga 16.30 vid Södermalmstorg (slussen, torget när man kommer upp vid katarinahissen)? Så kan vi synca oss med berhard framåt 17?
 
det kan vi göra.... Katarin hissen södermalmstorg e det typ utanför tunnelbanan i slussen? :p det torget..

Jag står där vid 16:30 canon väska o en D300 på axeln.

mvh: danne
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.