Annons

Stockholm Torsdags Träffen Reunion

Produkter
(logga in för att koppla)
Tisdag kl 14 spott koppen alternativt kl 18 samma ställe men jag menar tisdag.Jobbar torsdag.Häng me.Tel 0707566625
 
Jag kom på att jag hade bokat en tid för att klippa lockarna imorgon. Jag kommer inte kunna mötas på t-centralen kl 14. Men 17 kommer jag att hinna med.

Jag skulle vilja fota lite trafikplatser i mörker. Jag tror att det kan bli ballt om man får med billyktor när de åker upp och ner för ramper m.m. Det jag tänkte på var då om man står på kungsholmen och fotar mot trafikplatsen vid klarabergsviadukten.
 
Hmmm...i dunklet och allt. Nåväl jag kommer antagligen vara där då även om jag föredrar dagsljus och en långsam, finkornig film istället för uppskruvat iso på ett digitalhus.
 
Inget för mig idag...för lite ljus.

Jag drar igång så fort det börjar ljusna. Är spottkoppen en lämplig träffpunkt? Vi träffades alltid på Medis vid mojjen.Vilken dag ska vi sätta Tisdag eller Onsdag?

Jag minns vissa Torsdagar så var vi nästan ett 20-tal som var ute ibland mer.

Vad tycker ni? Vi sätter en dag som blir the D-day hela sommaren ut ;)
 
Vet för lite om framtiden frö att kunna framhäva en dag framför en annan, dock är jag av meningen att två tider är bra att ha, en lite tidigare under dagen och en 18...om vi ska hålla oss till endast 18 blir det inte förens om ett par månader det känns lönt med tanke på ljuset.
 
Jag är gärna med och fotar lite oxå. För mig funkar torsdagar bäst.
Och tycker vi borde köra 2 tider innan allt sommarljus hittat till sthlm.

Och en fråga, bilr det nån träff i morgon torsdag eller var den i går (tisdag)??
Har aldrig varit med förut då jag är nyinflyttad till sthlm.
 
Jag är gärna med och kör nu på torsdag imorgon. Eftersom jag jobbar så funkar bara 18-tiden för mig.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.