Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Stockholm Torsdags Träffen Reunion
- Trådstartare CyrusTheVirus
- Start datum
Master M6
Aktiv medlem
Tack för torsdagen! Var inte på det bästa fotohumöret men alltid skönt att komma ut och träffa folk
Här kommer några bilder från rundan.
Här kommer några bilder från rundan.
Bilagor
Daniel_Åslund
Aktiv medlem
Härligt det vart ett par lyckade bilder....Gillar bilden på stekaren
kommer du med på torsdag igen?
kommer du med på torsdag igen?
HerrAnkTejp
Medlem
Imorgon vill jag ut och testa nya D300:an. Spottkoppen kl 17:30?
Som vanligt skulle det vara bra om ni spånar lite på fotoställen. Vi kanske kan dra till gasverket och smyga lite. Tror dock inte att de roligare delarna är öppna efter 4.
Annars kanske bara driva omkring på Ö-malm och fota lite fina bakgårdar eller något.
Som vanligt skulle det vara bra om ni spånar lite på fotoställen. Vi kanske kan dra till gasverket och smyga lite. Tror dock inte att de roligare delarna är öppna efter 4.
Annars kanske bara driva omkring på Ö-malm och fota lite fina bakgårdar eller något.
Daniel_Åslund
Aktiv medlem
Jag drar ut på torsdag men kommer komma ut lite tidigare vi jobbar bara halvdag så jag slutar vid 14:00 nån som kan komma loss lite tidigar en vanligt....Jag fyller även år på torsdag så sambon vill helst ha mig hemma på kvällen....
HerrAnkTejp
Medlem
Hänger ni inte med imorgon tisdag?
CyrusTheVirus
Aktiv medlem
Okej jag tror jag hänger med på torsdag vi får se
Tjo..
Jag dyker nog också upp på Torsdag....
Master M6
Aktiv medlem
Hänger ni inte med imorgon tisdag?
Jag kan inte tyvärr :/
CyrusTheVirus
Aktiv medlem
Kan tyvärr inte idag...
Inget vidare väder idag...synd
Daniel_Åslund
Aktiv medlem
tjejens värkara har satt igång här nu vågar inte ge mig iväg ut desutom e det min födelsedag idag
CyrusTheVirus
Aktiv medlem
tjejens värkara har satt igång här nu vågar inte ge mig iväg ut desutom e det min födelsedag idag
Grattis Daniel hoppas bebisen kommer lagom som en födelsedags present
Daniel_Åslund
Aktiv medlem
tyvärr har värkarna avtagit nu men jag tror bebisen kommer här runt påsk helgen iaf...
Det har endå vart en lyckad födelsedag med en tur ut på gålö o sen har jag fått mig en wacoom bräda
Det har endå vart en lyckad födelsedag med en tur ut på gålö o sen har jag fått mig en wacoom bräda