ANNONS
Annons

Stavfel o tanke..

Produkter
(logga in för att koppla)

davidh

Aktiv medlem
Hittade ett stavfel!

Nedan
The admisitrator has specified that you can only edit messages for 15 minutes after you have posted. This limit has expired, so you must contact the administrator to make alterations on your message.

Och så tycker jag det är synd att man bara har 15 min på sig att ändra...ibland är man ju lite slarvig.

/David

Du har ju valet att förhandsgranska och läsa igenom ;)

Stavfel och slarvfel verkar vara ett accepterat faktum i detta medium (själv är jag jätteslarvig). Om det är jättejobbigt för dig eller om du skrivit helt tokigt, så skriv ett mail till mig så fixar jag det, inga problem :)

Glöm inte ange ändringarna bara :)

Mvh

Jeppe - forumvärd

Jag skall fixa stavfelet. 15 min tycker jag är en alldeles lagom gräns. Det är faktiskt ingen annan som haft synpunkter på detta och med >60.000 inlägg så borde det vara ok.

Ett stavfel till :)

På tal om stavfel. Jag såg ett annat slarvfel som du kan rätta när du ändå är på gång...

På "Din fotosida" finns följande text:
"Våra menyer använder denna teknik; så om du
upplever dylika problem har du nu möjilgheten
att stänga av menyfunktionaliteten."

Vänliga och petiga :) hälsningar
/vic

hh, Šntligen en diskussion om rŠttstavning! Har inte velat ta upp det eftersom det lŠtt ses som bror duktig-fasoner men ett irriterande fenomen som dyker upp allt oftare, sŒ Šven hŠr pŒ Fotosidan Šr sŠr skrivnings sjukan. Jag vet inte hur mŒnga gŒnger folk skriver isŠr ord som i svenskan skrivs ihop! Varfšr??!! €r jag den ende som tycker detta Šr ett onšdigt ofog? Kolla gŠrna pŒ www.skrivihop.nu fšr mer info i frŒgan.

harabergsmannen skrev:
hh, Šntligen en diskussion om rŠttstavning!

Hej.

Anders. Använder du MAC eller? Jag har märkt att å, ä, ö blir konstiga eurotecken och så när jag läser inlägg i IE6. Det blir precis likadant på ICQ. Är det någon som vet vad det beror på..

Lite off topic men det kanske passar ganska bra ändå..

Till rättstavningsdebatten kan man möjligen lägga till åsikten att när folk gör rena skrivfel i titeln på album så är det kanske lite slarvigt.

Dessutom: Varför är det så kul att döpa sina bilder till exempelvis "...:::: Min katt ::::...."

Säkrast att lägga till en :)

Per

Bjelkengren skrev:

Jag var kanske lite otydlig. Jag använder pc och det verkar som om när någon med en mac skriver så blir det samma tecken som i artikeln du länkade till.

MVh Uffe

Jo jag förstår. Detta var riktat till Mac-användarna. Det brukar hända om man installerat t.ex en engelsk version av IE på ett svenskt Mac OS.
Du kan ju tipsa dem om detta
/U

Harabergsmannen skrev "sär skrivnings sjukan". Kanske du också skulle kolla skrivihop.nu.... ;)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar