O varför måste det stå "Uppgradera" brevid mitt namn också?
För att vi vill locka dig att slå till på ett Plusmedlemskap såklart.
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
O varför måste det stå "Uppgradera" brevid mitt namn också?
För att vi vill locka dig att slå till på ett Plusmedlemskap såklart.
Kan du beskriva problemet lite mer än så? Hur yttrar det sig? Vilken webbläsare kör du?jag kan inte förstora bilderna längre.Hjälp
Kan du beskriva problemet lite mer än så? Hur yttrar det sig? Vilken webbläsare kör du?
Du kan inte se bilderna i 100% förstoring, utan med den nya visningssidan anpassas bilden till storleken på webbläsarfönstret. Om du trycker på "L" när du är på den sidan visas bilden i helskärm.
Nej de händer inget när jag trycker tangent "L"
Förlåt om jag klämmer in men har det diskuterats om den här "nya" förstoringsknappen här? I så fall undrar jag vad är meningen med den?
Nu när jag tittar på bilder som andra tagit och ska förstora så blir ju en del mindre!???
Jag fattar inte.....sorry men har jag missar någon slags inställning eller?
De blir ju inte alls stora längre....jo konstigt nog en del men inte som det var tidigare som jag tyckte var bättre.
När ändrades detta och varför?
Mvh Eva
Jag sitter med samma problem som dig,exakt som du beskriver.Trycker "L" men de händer ingenting???
De va bättre förut.
Får man en högupplöst bild så blir den alldeles "frostig"men bilden är lika stor fysiskt.
Då kan man ju inte avgöra dess kvalite eller?
Ursäkta om jag upprepar mig men här info om funktionalitet och svar på dina frågor:
http://www.fotosidan.se/forum/showpost.php?p=1945105&postcount=192
L förefaller dock inte fungera i Opera. I Firefox fungerar det däremot som tänkt.
L förefaller dock inte fungera i Opera. I Firefox fungerar det däremot som tänkt.
Finns det inget workaround så man kan kombinera dessa förstoringsalternativ?
I Firefox kan man högerklicka på bilden och välja "Inspect Element". I röran som visas då finns en rad som börjar med "src=". Efter likhetstecknet finns en länk till originalbilden.
Tack för tipset, men jag får det inte till att fungera iaf. Kanske har jag en annan version av Firefox (ver 22.0) för jag får inte fram länken till originalbilden, bara till den nya förstora-bilden. På de andra bilder jag testat kommer bara (c)-texten fram. När jag högerklickar på "(förstora)" så kommer det fram en herrejössestext men ingen src= länk.
Det verkar inte vara så enkelt att förstora bilden,när man läser inläggen.Är det meningen att man ska klicka på olika länkar, för att till sist få upp bilden om man har tur.
Det var mycket bättre innan.
Nej det är bara en knapp - Förstora bilden, som ligger uppe till vänster om en bild. Testa vettja!