Annons

Sover

Produkter
(logga in för att koppla)
.. och med risk för att vara tjatig så slänger jag in en sista sova-bild på min bebbe. ;o)

trots överbeskyddande megavarmklädsel i polar-åkpåse och varm mössa så lyckas hon somna i barnvagnen när det var 3 plusgrader.. (jag vet. hemskt. men det var faktiskt 12-15 minus när jag åkte hemifrån och jag hade inte hjärta att väcka henne när vi var på väg hem fast det blev mildväder...)
 

Bilagor

  • dsc_0004.jpg
    dsc_0004.jpg
    29.8 KB · Visningar: 280
Marabou skrev:
Jag skickar upp en bild på dottern också, så blir det rättvist.Detta var en favoritplats att lägga sig och sova på ibland när tröttheten tog överhand.Ett hårt parkettgolv!!! Hur kan det vara skönt att ligga på ?

Oj. Det finns alltså fler än min son som somnar så ibland;) Ska leta rota runt lite så återkommer jag nog med ett bidrag jag mé..
/Lotta
 
”Nej, du behöver inte väcka mig, jag skall bara krama henne lite”. Sade min fru.

När jag kom hem efter hundpromenaden såg det ut så här:
 

Bilagor

  • a.jpg
    a.jpg
    41.5 KB · Visningar: 262
Bifogar 2 bilder på min dotter som brukar sova där det finns plats. ;-)
 

Bilagor

  • mejasover1.jpg
    mejasover1.jpg
    22.7 KB · Visningar: 252
Fias skrev:
Tyvärr klarar jag inte att lägga in bild här.
Finns något knep utöver använda "Bifoga fil", bläddra fram och använda rätt storlek?
Nu ger jag upp

Bifoga fil:
Maxstorlek: 50000 bytes, 400x400 pixels

Jag hade också problem att lägga upp en bild i forumet, fast i en annan tråd.
Här kan du se hur stor bilden får vara, något mindre än på fotosidan.
Testa och gör ett nytt försök Allan :)
 
Estethia skrev:
.. och med risk för att vara tjatig så slänger jag in en sista sova-bild på min bebbe. ;o)

trots överbeskyddande megavarmklädsel i polar-åkpåse och varm mössa så lyckas hon somna i barnvagnen när det var 3 plusgrader.. (jag vet. hemskt. men det var faktiskt 12-15 minus när jag åkte hemifrån och jag hade inte hjärta att väcka henne när vi var på väg hem fast det blev mildväder...)
Ingen risk att det blir tjatigt....det är bara roligt med bilder där någon sover :))) Har du flera som du vill att vi ska få se, så skicka upp det bara :) Det kan aldrig bli för många biler :)))
 
Marabou skrev:
Ingen risk att det blir tjatigt....det är bara roligt med bilder där någon sover :))) Har du flera som du vill att vi ska få se, så skicka upp det bara :) Det kan aldrig bli för många biler :)))

hehe.. akta er nu.. ;o)

kom på att det finns en till kul sovabild som togs för bara några dagar sen..
det är fascinerande att bebbar kan sova precis varsomhelst.. ;o)
 

Bilagor

  • sovare.jpg
    sovare.jpg
    22.5 KB · Visningar: 294
Fias skrev:
Tyvärr klarar jag inte att lägga in bild här.
Finns något knep utöver använda "Bifoga fil", bläddra fram och använda rätt storlek?
Nu ger jag upp


Nej, ge inte upp! Kolla hellre filstorleken än pixlar. Vi vill se jue! :)
 
Estethia skrev:
hehe.. akta er nu.. ;o)

kom på att det finns en till kul sovabild som togs för bara några dagar sen..
det är fascinerande att bebbar kan sova precis varsomhelst.. ;o)
Det är helt otroligt att de kan sova i vilka ställningar som helst...Jättegullig bild.
 
Ännu ett försök, ytterligare komprimerat (29 kb).

Min numera enda familjemedlem påstås vara bortskämd, men jag har försökt hålla hårt på att Fia inte får sova i husses säng. En dag när jag kom in i sovrummet hittade jag den här syndaren!
Men inte hade jag hjärta att gräla på en så företagsam kompis. Nja, hon är nog bortskämd ändå...
 

Bilagor

  • sover.jpg
    sover.jpg
    29.3 KB · Visningar: 258
Det fanns en tid då det sovs mycket...
Min son för ca 2,5 år sedan. Fotograferat med kompaktkamera.
/Lotta
 

Bilagor

  • pontus.jpg
    pontus.jpg
    48.7 KB · Visningar: 193
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.