Sten-Åke Sändh
Aktiv medlem
En annan fundering jag har efter att läst de sista dagarna trådar, vad är det som säger att inte det kommer en 36 MP från Sony? Kan ju vara så att den kommer vid nästa lansering tillsammans med Nex 9?
Nu väntar jag själv med spänning tills det kommer relevanta tester på A99 innan jag beslutar mig för vad jag skall göra. Hoppas den uppfyller mina tidigare önskningar .
Focuspunkterna är inte något större problem för mig i dag då det verkar som om de objektiv jag mest använder idag kommer att fungera med alla focuspunkter senast 2013 (fast jag inte vet varför jag behöver dem).
// Patrik
En NEX 9 med en 36 MP sensor vore väl lite cool det också?
...men där stoppar mitt förväntningsbidrag. Jag är emot både långtidsplanering och ogrundade förväntningar. Jag tror jag ska försöka leva mer i nuet tror jag, annars blir det bara väl världsfrånvänt och förvirrat. Dessutom tycker jag att det med detta våldsamma nyhetsflöde på kameramarknaden just nu så borde väl folk ha fullt upp med att förhålla sig till det istället för till fluffiga förväntningar. Det är väl mycket nog som det är nu ett tag? Det har hänt väldigt mycket de senaste veckorna.