Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Sonys systemkameror (och kanske andra också)

Produkter
(logga in för att koppla)
Kolla SonyRumor idag, Ny information om Sonys framtid, går att klicka på mera utförlig information. Mats D600 är snart till salu-:)-:)-:)

//Bengt.

Jag tycker det ser ut som att de kommer satsa ännu mer på sensorer och video i första hand (4K, motorzoomar etc.). För oss som i stort sett enbart ägnar oss åt stillbildsfotografering såg i alla fall jag inget spännande i den pressreleasen ...

Jo det var nog så, övervakning, och elektronik var det än behövs, men också lite om kompakta kameror reducera vikten osv, då lutar det väl åt Nex-familjen och RX1 som utvecklas. Utveckla sensorn vill väl alla göra i och för sig, men uppfattar det som att Sony vill trycka på lite hårdare med ny teknik ( om man även tar i beaktning tidigare rykten ) dom delar tydligen också något patent med Aptina lyckades jag hitta några rader om.

//Bengt.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar