Det jag irriterade mig på har inte med kameran att göra!!!
Flera personer har gång på gång på gång på gång hävdat att jag haft så skyhöga förväntningar på den och därför blivit besviken.
Det är inte sant. Jag har inte haft det och därför har jag frågat varför de tycker att de var så höga.
Jägarn började hela det här tjafset med ett citat från mig och med tillägget "Det tycker jag är orimliga förväntningar"
Jag har försökt få svar på VARFÖR han och andra tycker det var så fel förväntat, och efter ett tiotal vändor så finns fortfarande inget svar utan bara massa skäll på mig.
Roligt att du i allafall reflekterade över just det innehållet och tydligen också undrar vad det var så orimligt med att tro att den skulle bli lika snabb som A77 och inte tappa så mycket mer procentuellt ljus jämfört med andra SLT.
Läste Pic-Tors blog och direkt finns det en gliring till att "vissa anser den oanvändbar".
Jo, om man vill använda det trådlösa blixtsystemet som har varit en av styrkorna med Sony-systemet så är den i princip obrukbar, men annars är det inget större fel och de bilderna i bra ljus fixar den galant - precis som varenda annan systemkamera på marknaden för 3000 kr eller så.
Jo, den är lite bättre på det mesta andra än föregångaren A900 som någon skrev. Tycker det dock är att sätta ribban lite väl lågt. Det finns ju naturliga konkurrerande kameror att jämföra med och då hamnar den tyvärr hopplöst efter. Tråkigt men sant.
Det är f.ö. slut på diskussionen för min del (igen
). Är lite less på det här just nu.
Kommmer dock att fotografera en del riktigt häftiga saker under helgen är det planerat och kommer förmodligen lägga upp lite bilder också.
Visa bilaga 129364
Tagit bort kommentarer kring moderering och forumstrukturen. Sådant tas i forumet fotosidan.se
/Mod