Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Skyddsplast bubblor
- Trådstartare Naemi77
- Start datum
Daniel Rådegren
Aktiv medlem
Brukar följa med en bruksanvisning till plasten där det står. Annars så brukar man inte lyckas utan bubblor, men de flesta försvinner efter ett par veckors användande.
Naemi77
Aktiv medlem
Brukar följa med en bruksanvisning till plasten där det står. Annars så brukar man inte lyckas utan bubblor, men de flesta försvinner efter ett par veckors användande.
Okej...man får helt enkelt leva med lite bubblor...
Digitalbrus
Aktiv medlem
Jag har jobbat mycket med att sätta solfilm tidigare, samma princip här.
Ta ett glas vatten och tillsätt några droppar diskmedel.
Doppa hela skyddsarket i vattnet och lägg det på displayen.
Börja och tryck i mitten och dra sedan bubblorna utåt kanterna, som en solfjäder ungefär.
Får man bubblor när man torrmonterar försvinner de inte.
Det är inte alls svårt, man kan få en liten "dimeffekt" men den förvinner efter några dagar.
Lycka till.
MVH Julle.
Börja och tryck i mitten och dra sedan bubblorna utåt kanterna, som en solfjäder ungefär.
Det är inte alls svårt, man kan få en liten "dimeffekt" men den förvinner efter några dagar.
Lycka till.
MVH Julle.
Naemi77
Aktiv medlem
Jag har jobbat mycket med att sätta solfilm tidigare, samma princip här.
Lycka till.
MVH Julle.
tack för tipset, det skall jag prova Konstigt att det inte står nått om detta på paketet...
nikitin
Aktiv medlem
Efter mycket krångel med skyddsfiler har jag på min systemkamera monterat en Giottos Aegis Pro Glass Screen Protector. Förutom att jag slipper alla bubblor (det är en glasskiva som limmas fast på kanterna) är den även optiskt bättre.