Annons

Skum säljare på tradera

Produkter
(logga in för att koppla)
Med gott om erfarenhet av kundservice kan säga att när är 99 frågor av 100 handlar om information som redan finns på produkten/annonsen för att köparen inte orkat läsa så blir man rätt trött och slutar helt enkelt väldigt snabbt att engagera sig sådant. Det blir en förlustverksamhet om man ska svara på samma saker 20ggr om dagen helt i onödan.
 
Samtidigt har säljaren runt 3000 omdömen, varav 648 det senaste året (7 negativa) och har varit registrerad i nästan tio år. För den som säljer mycket kan det bli rätt besvärligt om många ska hämta på plats, rent krasst sett, så det är inte helt ovanligt att avhämtning inte finns som alternativ hos dessa. Huruvida det sedan går att lösa på en direkt fråga kanske kan variera.

Att fimpa chatten utan motivering är dock inte särskilt snyggt.
Men då bör man väl åtminstone svara det att man endast skickar eller ? Folk får göra precis som man vill men jag hade inte chansat, knepigt folk ska man hålla sej ifrån !
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.