Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Skrivarbläck
- Trådstartare torparen
- Start datum
skogsbaronen
Aktiv medlem
Ja.
Köp inte piratbläck.
Testade i min canonskrivare och fick ett fruktansvärt grönt färgstick. Ibland kan det säkert bli bra, men grejen med piratbläck är att kontroll och kvalité saknas, och därmed kan resultatet variera.
Köp inte piratbläck.
Testade i min canonskrivare och fick ett fruktansvärt grönt färgstick. Ibland kan det säkert bli bra, men grejen med piratbläck är att kontroll och kvalité saknas, och därmed kan resultatet variera.
JazzBass
Aktiv medlem
Jag lyckades en gång förstöra en vanlig billig printer med piratkassetter från biltema. Det gjorde jag genom att inte använda printern på ett par månader. Tror färgen torkade fast i kanalerna. Jag litar inte en sekund på piratbläck efter det i alla fall. Så det att printertillverkarna rekommenderar eget bläck är inte bara för att de ska tjäna mer pengar.
Räkna inte heller med att få nån skada reparerad på garantin om nånting skulle hända med printern med piratbläck i.
Räkna inte heller med att få nån skada reparerad på garantin om nånting skulle hända med printern med piratbläck i.
Hankki
Aktiv medlem
Jag har en gammal epson stylus photo 830, säkert 10 år gammal, och köpte billigt från UK på ebay ifjol. Ska väl tilläggas att jag inte förväntade mig underverk. 6 st svart och 6 st färg inkl frakt för ca 250kr, märket är pro-jet. Dom har fungerat ganska bra men svart är inte svart utan blåaktig, märkte det när jag bara använde svart till en s/v bild, samt att hudtonerna blir alltför röda.
Hur ofta bör man använda en modern skrivare för att färgen inte ska torka?
Hur ofta bör man använda en modern skrivare för att färgen inte ska torka?