Nickelito
Aktiv medlem
Låt de som lägger sina, enligt vissa av er, "skit bilder" i Hård kritik göra det.
Ge dom då KONSTRUKTIV kritik. Tipsa om vad som kan göras bättre!
Alla har varit nybörjare nån gång!
Även du min trådskapare + nått yngel till här!
Vad jag förstår är de flesta på fotosidan "amatörer".
Alla har inte öga för bild, form & färg, men vill bli bättre. Det kanske vissa av Er också vill?
Jag säger inte att jag har öga för bild, form & färg, men mina kompisar säger det..... =)
skämt & sido, jag testar mig fram för att det är kul med foto.
Är det Ok att vara här på FS då?
Synd på vissa besserwissers här i forum tråden, speciellt trådskaparen som är ett j-a.....(kioskchockladdryckpåflaska), som enligt mig förpestar denna annars så trevliga websida där de flesta är helt underbart trevliga människor!
Hoppas att denna sida förblir en fotosida för amatörer & mindre dåliga fotografer som vill utvecklas i frid & harmoni med fotot som intresse! =)
/Niklas. ;-)
p.s. Jag fiskar ibland. Får en hel del FIN fisk, jag är inte yrkesfiskare men fisken är fin!
Ge dom då KONSTRUKTIV kritik. Tipsa om vad som kan göras bättre!
Alla har varit nybörjare nån gång!
Även du min trådskapare + nått yngel till här!
Vad jag förstår är de flesta på fotosidan "amatörer".
Alla har inte öga för bild, form & färg, men vill bli bättre. Det kanske vissa av Er också vill?
Jag säger inte att jag har öga för bild, form & färg, men mina kompisar säger det..... =)
skämt & sido, jag testar mig fram för att det är kul med foto.
Är det Ok att vara här på FS då?
Synd på vissa besserwissers här i forum tråden, speciellt trådskaparen som är ett j-a.....(kioskchockladdryckpåflaska), som enligt mig förpestar denna annars så trevliga websida där de flesta är helt underbart trevliga människor!
Hoppas att denna sida förblir en fotosida för amatörer & mindre dåliga fotografer som vill utvecklas i frid & harmoni med fotot som intresse! =)
/Niklas. ;-)
p.s. Jag fiskar ibland. Får en hel del FIN fisk, jag är inte yrkesfiskare men fisken är fin!
Senast ändrad: