Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Skillnad mellan D50 och D50s?
- Trådstartare Gebex
- Start datum
schaki
Aktiv medlem
Gebex skrev:
Vad är det för skillnad mellan dessa kameror?
Jag har Googlat en del men hittar inget. Det verkar nästam som det är samma kamera med olika namn.
Den svarta modellen lär du kunna få ut mer för, när du byter upp dig och ska sälja kameran som begagnad.
stormvagen4
Medlem
Ska man slå till o köpa en D50 NU eller vänta lite till...det är ju ngt på gång på nikons hemsida!?
Jag "väntar" fortfarande på min restade beställning av en D50 /silver/ .. men är snart trött på väntandet o beställer en svart istället!
Kommer en svart att få ett högre 2'dra hands värde? Hur då?
Jag "väntar" fortfarande på min restade beställning av en D50 /silver/ .. men är snart trött på väntandet o beställer en svart istället!
maxzomborszki
Aktiv medlem
Det är generellt sett inte lika många som är intresserad av en silverfärgad kamera som en svart plus att silverfärgen lättare blir repig och avskavd vilket gör att de lätt ser mer slitna ut.stormvagen4 skrev:
Personligen har jag aldrig köpt en kamerapryl och brytt mig om andrahandsvärdet eftersom jag planerat behålla sakerna.
stormvagen4
Medlem
Oki.
Då är det avgjort. Har förvisso aldrig hållt i en silverfärgad (bara sett den på bild). Men eftersom även jag behållt "alla" mina kameror hittills, blir det avgörande att den svarta klarar slitage bättre (inte repas, skavs lika lätt).
Då är det avgjort. Har förvisso aldrig hållt i en silverfärgad (bara sett den på bild). Men eftersom även jag behållt "alla" mina kameror hittills, blir det avgörande att den svarta klarar slitage bättre (inte repas, skavs lika lätt).
OscarM
Aktiv medlem
jag har en silverfärgad D50. jag hade tänkt att köpa en svart, men när jag skulle beställa så fanns det ingen i lager, samt att den var några hundringar dyrare. så det fick bli en silvrig istället... först tyckte jag inte om färgen jättemycket, men efter ett tag så började jag acceptera färgen. men jag hade ju faktiskt hellre haft en svart fortfarande...