perstromgren
Aktiv medlem
Swarkos skrev:
Då det handlar om beställningsjobb och det är en viss lite ovanligare detalj man vill åt tror jag det är enklare att leta på internet.
Och det vet du exakt hur?
Per.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Swarkos skrev:
Då det handlar om beställningsjobb och det är en viss lite ovanligare detalj man vill åt tror jag det är enklare att leta på internet.
Verkar vara detta teckensnitt.Robin Gyllander skrev:
Vilket teckensnitt är det på nummerplåten?
Fungerar även med Photoshop.Robin Gyllander skrev:
Men är mitt sätt att byta ut en bokstav acceptabelt? Tycker ju att det är så djävla fult med paintövermålade skyltar.
Tycker även att photoshop övermålade ser ut som fan.PerFogelberg skrev:
Fungerar även med Photoshop.
Robin Gyllander Larsson skrev:
Vilket teckensnitt är det på nummerplåten?
Fel - fel - fel.
För föraren? eller för fotografen kanske? eller för en mötande bilist? eller polisen?Mr_evo2 skrev:
........
Men om man som jag t.ex är ute och fotar på diverse streetrace ( olagliga biltävlingar på allmäna väger ) så tycker jag verkligen att man ska göra nått åt skylten samt ansiktet på föraren så att inte man ställer till problem för bilägaren samt föraren av bilen.
Man får helt enkelt tänka lite på vad man egentligen fotar och om bilden på något sätt kan ställa till problem för någon.........
Mvh Nicklas
Mr_evo2 skrev:
Personligen så har jag aldrig med regskylten oavsett tillfälle men det är ju som sagt frivilligt.
perstromgren skrev:
Det märkligaste fallet är väl när ägaren säljer sin bil på blocket och målar över skylten. Det är skumt!
Per.
Det blir ju så snyggt med vit pensel i paint.perstromgren skrev:
Det märkligaste fallet är väl när ägaren säljer sin bil på blocket och målar över skylten. Det är skumt!
Per.
Robin Gyllander skrev:
Om man lägger ut en bild på en bil måste man då ta bort nummerplåten eller ska den sitta kvar?
Bofoto2 skrev:
För föraren? eller för fotografen kanske? eller för en mötande bilist? eller polisen?
Föraren har redan ställt till med problem inte bara för sig själv.Mr_evo2 skrev:
så att inte man ställer till problem för bilägaren samt föraren av bilen.
Fniss. WWW är tydligen en kränkade bokstavskombination.David G skrev:
här finns mer förbjudna tecken http://susning.nu/Registreringsskylt
PMD skrev:
Fniss. WWW är tydligen en kränkade bokstavskombination.
Vad står WWW för??PMD skrev:
Fniss. WWW är tydligen en kränkade bokstavskombination.
Finns det inga förbjudna ("kränkande") sifferkombinationer? Tänk om en kristen person får 666 på sin registreringsskylt.
Vill du vara rolig??Gunnar D skrev:
Om du försöker skruva bort min registreringsskylt âker du pâ en propp.