fenrus
Medlem
Blir upprörd när jag läser tråden.
Att man som kund kan på ett "seriöst" företag bli behandlad på dehär sättet är för mig helt sanslöst.
Att man som privatperson inte känner till skillnaden mellan sensor-rengöring och filter-rengöring är inte konstigt, man kan tycka att det är verkstadens uppgift att upplysa om denna.
Likaså är det givetvis inte acceptabelt att man får andra "fel" reparerade på eget initiativ taget från verkstaden, lite som att lämna in en bil med punktering och få topplockspackningen bytt.. och till råga på allt en saftig faktura.
Helt klart INTE acceptabelt.
De har gjort bort sig bigtime, och man kan hoppas att de kompenserar dig väl.
Ha en trevlig resa förrästen!
Att man som kund kan på ett "seriöst" företag bli behandlad på dehär sättet är för mig helt sanslöst.
Att man som privatperson inte känner till skillnaden mellan sensor-rengöring och filter-rengöring är inte konstigt, man kan tycka att det är verkstadens uppgift att upplysa om denna.
Likaså är det givetvis inte acceptabelt att man får andra "fel" reparerade på eget initiativ taget från verkstaden, lite som att lämna in en bil med punktering och få topplockspackningen bytt.. och till råga på allt en saftig faktura.
Helt klart INTE acceptabelt.
De har gjort bort sig bigtime, och man kan hoppas att de kompenserar dig väl.
Ha en trevlig resa förrästen!