Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare, du bör uppdatera den.
Rörlig reklam på Fotosidan
- Trådstartare rudhan
- Start datum
.. och gissa vad man gör i sovsäcken, för att vara med på Barnsidan sedan också ;-)FILM) (ulltand skrev:
Vill man vara med i alla tre "klubbarna", så syr man en sovsäck och plåtar när man är ute och testar den.
På FS har jag nu petat in en statisk annons för de som Vågar Vägra Flash.
lastrand
Avslutat medlemskap
clindh skrev:
På FS har jag nu petat in en statisk annons för de som Vågar Vägra Flash.
Man tackar!!
ulltand
Aktiv medlem
clindh skrev:
...och gissa vad man gör i sovsäcken, för att vara med på Barnsidan sedan också ;-)...
Ops, och jag som ska på hajk om ett par veckor...
lastrand
Avslutat medlemskap
clindh skrev:
I medlemskapen Silver och Guld ingår att man kan stänga av viss reklam (bla den platsen)
Så bedömningen är/var alltså att denna funktion inte kan inkluderas i ett bronsmedlemsskap?
Avinstallera Flash, så får du en GIF-variantlastrand skrev:
Skulle återigen vilja be om att det läggs in ett statiskt alternativ till toppbannern på förstasidan till förmån för oss VVF:are.
Det är nog en allmän uppfattning bland reklamdesigners att en annons mha animation bättre fångar uppmärksamheten till annonsen, för att sedan sedan förhoppningsvis fånga intresset.Dykhjelm skrev:
Är inte en "stilla" annons lika bra som en blippande och störande annons.
lastrand
Avslutat medlemskap
clindh skrev:
Avinstallera Flash, så får du en GIF-variant
Tack, men jag kör Firefox utan Flash-plugg och får "Ytterligare insticksmoduler krävs...". Det var av den anledningen jag utgick ifrån att en gif-variant kanske hade glömts bort.
Det är bara att acceptera att fler och fler av våra annonsörer vill ha sina annonser i Flash. Vi försöker kräva en alternativ GIF men ibland funkar det inte. Jag ser ingen som helst anledning till att inte ha flash installerat. Jag tror att det är dags att falla till föga.
Det känns som om det finns betydligt viktigare saker att ha som principfrågor. Speciellt som jag inte ser ett enda sakligt argument för det. Vi gör följande för att tillgodose åsikter om flash:
- vi försöker begära in GIF alternativ, men det funkar inte alltid
- vi har funktion så att silver och guld kan stänga av vissa annonser.
Mer än så kommer vi inte att göra tills vi hör ett bra underbyggt argument.
För övrigt. Varför inte läsa en Fototidning gratis!? Dessutom där bilderna verkligen kommer till sin rätt och slipper dåligt tryck och billigt papper. Verkligen snyggt och framtiden:
http://www.vpulp.se/digitalfoto.html
- vi försöker begära in GIF alternativ, men det funkar inte alltid
- vi har funktion så att silver och guld kan stänga av vissa annonser.
Mer än så kommer vi inte att göra tills vi hör ett bra underbyggt argument.
För övrigt. Varför inte läsa en Fototidning gratis!? Dessutom där bilderna verkligen kommer till sin rätt och slipper dåligt tryck och billigt papper. Verkligen snyggt och framtiden:
http://www.vpulp.se/digitalfoto.html
ulltand
Aktiv medlem
Wow! En riktigt bra anledning till att ha Flash