Annons

proshowgold pixelstrul

Produkter
(logga in för att koppla)

haiwamydog

Medlem
Försöker göra bildspel med proshowgold. Allt funkar bra tills jag vill färdigställa till exe-format för att köra direkt från PC:n. När jag kör i full storlek på skärman blir det riktig pixelvarning, ingen som helst skarpa bilder. Det funkar hur bra som helst när man kör i litet format, men hur går man till väga för att kunna visa bildspel på pc:n i helskärm med skarpa bilder?
 
1) Vad har du för dimensioner på bilderna du lägger in i bildspelet?

2) Vad har du angett för dimensioner vid exporten, dvs under Create > Executable > Options > Quality (jag hoppas det heter så även i Gold, jag har bara Producer framför mig just nu). Läs i hjälpen om dessa inställningar så tror jag att du hittar felet.
 
tusen tack

1) Vad har du för dimensioner på bilderna du lägger in i bildspelet?

2) Vad har du angett för dimensioner vid exporten, dvs under Create > Executable > Options > Quality (jag hoppas det heter så även i Gold, jag har bara Producer framför mig just nu). Läs i hjälpen om dessa inställningar så tror jag att du hittar felet.

Dimension på bilder är 2592*3888. La in de värderna på "option" och det hela slutade i att bildspelet blev knivskarpt. Tusen tack för hjälpen!
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.