ANNONS
Annons

Prisras på 40D?

Produkter
(logga in för att koppla)
dsa1979 skrev:
Cashback för 40D är väl 1400 SEK?

1870 SEK får man tillbaka på 5D.

Såg att Elgiganten säljer 40D hus för 9490 kr, med 1400 kr cashback så får man alltså ett 40D hus för 8090 kr! Inte för att jag rekommenderar någon att köpa sin kamera hos Elgiganten, men det är det ett jäkligt bra pris.

/daniel

Egiganten har väl även prisgaranti som innebär att om du hittar varan billigare nån annan stans,så står dom för mellanskillnaden.
 
ingen kamera hos giganten

Kollade precis igenom Elgigantens hemsida. Inga 40D tillgängliga på internetvaruhuset. Kollade även en del varuhus men kunde inte finna något som hade kameran i lager!!
Det är nog bättre att köpa på något ställe där den finns!
 
Det är väl den som vill köpa billigt.
Det är lättare att sälja billigt när man inte har några att leverera.
 
dsa1979 skrev:
Jag är inte förvånad, 40D kändes gammal redan när den släpptes om man ställer den brevid Nikon D300 och Sony A700. Tycker även att G9 är en besvikelse, skärmen är sanslöst dålig, den känns helt grynig och är enl mig mycket svår att se om en bild är riktigt skarp eller inte. Nej, buuuu för 3" skärmen med fattiga 230000 pixlar!

Vad är det som känns gammalt på 40D? Den har ju fått en himla massa godis från sin storebror och har 14 bit d/a. Jag anser den fullt modern.
D300 är inget mirakel heller om man jämför med.... Så kan listan bli hur lång som helst.
Huvudsaken är att man får bra nutidsdokumentation av vilken kamera man än väljer.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.