Lars Johnsson
Aktiv medlem
Dimage7d skrev:
Beställde en pd70x från down under i natt, kommer väl i veckan, spännande...
DHL kom precis med min. Laddar batterierna till den nu och skall sen testa den.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Dimage7d skrev:
Beställde en pd70x från down under i natt, kommer väl i veckan, spännande...
Lars Johnsson skrev:
DHL kom precis med min. Laddar batterierna till den nu och skall sen testa den.
Dimage7d skrev:
Är den "stor"?
PeBro skrev:
Tack igen Lars, nu går jag också i väntans tider, blev en med 40GB 5400rpm HD.
/Peter
Lars Johnsson skrev:
Min är skickad, och har precis lämnat Köln för att flygas till Sturup (Malmö). Så jag her den säkert på måndag
PeBro skrev:
DHL ringde precis, hade paket till mig! Leverans till jobbet i morgon.... Spännande
/ Peter
Lars Johnsson skrev:
PD70X = 8:50 minuter
Lars Johnsson skrev:
Även om det inte spelar någon större roll, för priset skiljer inte så mycket så är det onödigt att ta en 5400rpm disk. Hur fort den snurrar gör ingen direkt skillnad på nerladdnings-tiden. Det är bättre att ta en med större buffert för det gör stor skillnad.
En 4200rpm 8MB cache är snabbare än
en 5400rpm 4MB eller 2MB cache
För mig har hastigheten ingen större betydelse för den är snabb så det räcker
Dimage7d skrev:
Gulp!
Dom har tagit bort PD70X från sin shop, http://www.powerinnumbers.com.au/
Blåstvarning..........
Dimage7d skrev:
Gulp!
Dom har tagit bort PD70X från sin shop, http://www.powerinnumbers.com.au/
Blåstvarning..........
Lars Johnsson skrev:
Blåstvarning tror jag man kan utesluta. Han har den bästa servicen av alla ställe jag handlat på. Jag har beställt grejor 5 gånger hos honom. Den första gången beställde jag två Image Tank 1. Det var fel på bil-laddaren så han fick skicka ny laddare tre gånger utan att jag behövde skicka tillbaka den dåliga. Bara skrev ett mail och han svarade att han skickade en ny med DHL och jag kunde behölla den dåliga. Tre gånger på rad.....
Dimage7d skrev:
Jag har skicat några mejl utan svar också.
Men du har nog rätt.
Lars Johnsson skrev:
Fick du mail med din "Pin Order" och länk till DHL för att spåra paketet. Har du inte fått den från Vasa Carapic så är den inte skickad. Och är pengar dragna på ditt konto?
Pongu skrev:
Jag beställde precis en PD70X från EastGear.com. Valde Singapore mail trots att den är något dyrare och långsammare, mest för att se om tullfiltret funkar sämre än när FedEx skeppar. Vi får se!
/Pontus
Gvbrdgvnit skrev:
Hmm, jag har heller inte fått något svar på mina mail. Jag beställde den 15:de (VP3320 och lite annat smått och gott). Jag har fått PIN order-mailet, men där fanns ingen länk till DHL. Pengarna har dock försvunnit från mitt konto. Lite mystiskt verkar det...