Fotografen är Fotosidan-medlem, bildkritik pasar bättre under bilderna än i forumet.Maxieboy skrev:
Mycket skitbilder på hans sida!
http://www.fotosidan.se/member/view.htm?ID=40192
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Fotografen är Fotosidan-medlem, bildkritik pasar bättre under bilderna än i forumet.Maxieboy skrev:
Maxieboy skrev:
Sans skrev:
Att ta bilder på en underklädesmodell i en gympasal är väl en sak, men man kan ju faktiskt ta lite hänsyn och göra det vid en annan tidpunkt då barnen inte är där i så fall.
melker2001 skrev:
Till Max!
Hur kan du avgöra vad som är skitbilder eller inte,jag ger mig f_an på att du är en sån där duktig självutnämnd världmätare och FI medlem, jag tycker bilderna han har är kanonbra, mera naket åt folket.
Zoné skrev:
Kalle_b: Jag är nästan helt säker på detta är en 350D
tror jag kan känna igen fotografen lite här också Jag har själv både stått framför och sidan av honom när han fotograferat. www.emerfoto.nu
En mycket ducktig fotograf och jag är helt övertygad av att han handlade rätt när situatinen uppstod.
Haha, vad tragiska de är. De hyrde hallen för att plåta i underkläder. Jag tror inte det blir nån avstängning för någon, hahaha. Men gud... jag mår så dåligt.Aftonbladet skrev:
Rektorn Ingela Fondin gav klartecken.
Nu är läraren avstängd
wixtrom skrev:
Kameran är en Canons eos 1D mark II med en fast 50 glugg 1,8L för er som undrade
Kalle_B...Det är inte emerfoto som plåtat! www.wixtrom.com däremot...
Hade gott och hoppas ni gillar bilderna som kommer...
Vänligen J.
Zoné skrev:
Kalle_b: Jag är nästan helt säker på detta är en 350D
tror jag kan känna igen fotografen lite här också Jag har själv både stått framför och sidan av honom när han fotograferat. www.emerfoto.nu
En mycket ducktig fotograf och jag är helt övertygad av att han handlade rätt när situatinen uppstod.
Benganbus skrev:
Fantastiskt!
Vilken erfarenhet...
vid bara 25-års ålder!!!!
Och fotograferat ända sedan 02....
Wov!!
"Annars är jag en 25-årig Stockholmskille som har gått Mediagymnasiet i Tumba. Jobbade efter gymnasiet inom filmbranschen med ljussättning på ett företag som heter Dagsljus Inc. Har själv stått framför kameran inom film och har alltid gillat att skapa. Jobbat på olika företag tills år 2005 då jag starta eget och börja frilansa åt MDM Tidskrifter. Men har nu gått vidare och frilansar åt andra.
Började fotografera år -02 och med åren byggt upp Emer Foto. Jobbar nu med en CANON EOS 350D, Elinchrom Style 400FX och Lastolite skärmar. Har tidigare gjort frilansjobb åt tidningar som Starlet/Julia/Frida. Har även fotat för agenturen Victoria Ekeberg Casting Agentur i Stockholm"
Visst är det intressant, som Einstein sa,
"allt finns i betraktarens öga"!
Alla har vi vår egen måttstock!
Avdelning "Speciella Relativitetsteorin"
.
Askel skrev:
Så det du menar är att han är en dålig fotograf för att han inte har utrustning för 150 000 och 20 års erfarenhet?
Benganbus skrev:
Fantastiskt!
Vilken erfarenhet...
Wov!!
"Annars är jag en 25-årig Stockholmskille som har gått Mediagymnasiet i Tumba. Jobbade efter gymnasiet inom filmbranschen med ljussättning på ett företag som heter Dagsljus Inc. Har själv stått framför kameran inom film och har alltid gillat att skapa. Jobbat på olika företag tills år 2005 då jag starta eget och börja frilansa åt MDM Tidskrifter. Men har nu gått vidare och frilansar åt andra.
Började fotografera år -02 och med åren byggt upp Emer Foto. Jobbar nu med en CANON EOS 350D, Elinchrom Style 400FX och Lastolite skärmar. Har tidigare gjort frilansjobb åt tidningar som Starlet/Julia/Frida. Har även fotat för agenturen Victoria Ekeberg Casting Agentur i Stockholm"
Visst är det intressant, som Einstein sa,
"allt finns i betraktarens öga"!
Alla har vi vår egen måttstock!
Avdelning "Speciella Relativitetsteorin"
.
Benganbus skrev:
Fantastiskt!
Vilken erfarenhet...
Wov!!
.