Självklart handlar det om BO, enbart om BO. (ironi)
Spelar det roll vem det är? Inte ska väl BO har särskilda regler bara för att han är illa omtyckt.
I butiksforumet pratar vi om ett företag. Så jag tycker ingen pratar om personen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Spelar det roll vem det är? Inte ska väl BO har särskilda regler bara för att han är illa omtyckt.
Tänkte bara om det var något speciellt du kännde jag missat svara på som jag tror jag har svara på. Sånt hittar jag inte genom att bara läsa tillbaka.
Tycker någon illa om "BO"?
Jag tycker hjärtligt illa om en del av "BO´s" metoder, men om personen bakom tycker jag inget särskilt. Han verkar vara både välkammad och artig.
Har för mig att du tyckte han skulle skämmas.
Absolut, men det betyder väl inte att jag tycker illa om honom?
Var det ett exempel på de "personangrepp" du tycker vi borde modererat? Jag bad om såna exempel, men har inte sett till något (förutom nu detta). Ett företag kan kanske inte skämmas, men särskilt mycket till påhopp tycker jag inte det är
Det är väl uppenbart att om en forumvärd skriver "Jag tycker Teste skickar bluffakturor" så gör han inte detta i egenskap av forumvärd. Det är givet att det är hans personliga åsikt och inte något ställningstagande från fotosidan.se.
Jag tycker också att det är givet att man får påstå/tycka något om ett företag utan att det finns domstolsutslag! Om vi bara höll oss till saker som var avgjorda i domstol skulle vi inte ha mycket att diskutera.
"Jag köpte en kamera på Mediamarkt, den är trasig, men de vägrar lämna pengarna tillbaka, det tycker jag är fel". Skulle ett sådant inlägg inte vara möjligt förrän allmänna reklamationsnämnden eller tingsrätten har avgjort att det faktiskt rör sig om fel i varan?
Tror det enklaste är att kolla mina anmälningar även om jag inte anmälde allt. Hittade faktiskt inget nu och jag vet att tråden städades upp i efterhand så det kan korrekt ha tagits bort även om det inte skedde i samband med att diskussionen ägde rum.
Då du skrivit samma sak plus liknande i många många inlägg är det väldigt svårt att tro du tycker annat än illa on honom.
Googla på KGS och bildombudsmannen, eller kanske site:fotosidan.se KGS bildombudsmannen.
Tror det enklaste är att kolla mina anmälningar även om jag inte anmälde allt. Hittade faktiskt inget nu och jag vet att tråden städades upp i efterhand så det kan korrekt ha tagits bort även om det inte skedde i samband med att diskussionen ägde rum.
Så fungerar moderering (efterhand), och bra att du är nöjd med hur det sköts. Censur däremot är när vi i förväg kollar allt och tar bort det vi inte gillar.
Inte då.
David som äger fotosidan svarade nyss på frågan "Är du en person eller företag nu?":
"Jag är en företagare. Vad annars?"
Inte då.
David som äger fotosidan svarade nyss på frågan "Är du en person eller företag nu?":
"Jag är en företagare. Vad annars?"
Ola, du har en väldigt märklig argumentationsteknik. Det citatet - som jag förstår kommer från den andra tråden - var ju som svar på en helt annan fråga där fotosidans policy diskuterades.
Tror du - på fullaste allvar - att när signaturen afe skriver att han tycker att Teste bluffakturerar att detta är fotosidans officiella åsikt i frågan?
Om moderator kan flytta dessa inlägg till den "andra" tråden vore det kanon.
Det var i forumet fotosidan.se, och där är det tämligen självklart att han svarar som företagare. Det är en viss skillnad mot när jag skriver att jag tycker något i valfritt forum. En skillnad som är uppenbar för de flesta!