Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Personangrepp

Produkter
(logga in för att koppla)
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
...

Jag lägger för säkerhets skull till följande:

• Jag är inte anställd av fotosidan.se
  • Jag har inga ägarintressen i fotosidan.se
  • Jag är medlem i fotosidan.se
  • Mina åsikter är inte samma sak som fotosidans officiella policy

Jobbar inte du på uppdrag av fotosidan??? Åtminstone som konsult???

"
1. Fotosidan upplever inte att modereringen är inkonsekvent
2. Fotosidan anser inte att det är nödvändigt
3. Nej
"

När BO fakturerar för konstaterade och erkända bildstöldfall har det felaktigt kallats för bluffakturering.

Bluffakturering brukar man benämna fall när det inte funnits någon underliggande vara eller tjänst (eller skuld).

Det är helt riktigt, men vi diskuterar inte "BO" i den här tråden - vi diskuterar s.k. personangrepp mot företag. Det är inte ett personangrepp att tycka något om ett företag.

Det är inte konstaterat i rätten att ett visst e-handelsföretag som börjar på super... och slutar på .info är en bluff, men de flesta som drabbats är ganska överens. Ska vi inte diskutera dem heller?

För säkerhets skull kan vi repetera emtres inlägg vad gäller ursprungsfrågan:

3. Nej

"1. Fotosidan upplever inte att modereringen är inkonsekvent
3. Nej
"

Det är helt riktigt, men vi diskuterar inte "BO" i den här tråden - vi diskuterar s.k. personangrepp mot företag. Det är inte ett personangrepp att tycka något om ett företag.

Det är inte konstaterat i rätten att ett visst e-handelsföretag som börjar på super... och slutar på .info är en bluff, men de flesta som drabbats är ganska överens. Ska vi inte diskutera dem heller?

Du ville ha ett exempel, du fick ett exempel.

Klart vi ska diskuttera, vi kan vara sakliga och låta bli adjektiven.

Jobbar inte du på uppdrag av fotosidan??? Åtminstone som konsult???

Har du läst vad jag skrivit ungefär tusen gånger (eller nja, något färre)? Jag är vanlig FS-medlem, men jag modererar i forumen efter bästa förmåga. Jag är inte anställd, jag är inte konsult och jag tar inte betalt för min moderering. Jag har varit medlem sedan 2001 (har bytt id) och är intresserad av att diskussionerna sköts på en vettig nivå, men jag har som sagt inget med företaget att göra.

Konsult är jag, men inte i något sammanhang som har med fotosidan att göra. Vad har det med något att göra?

"1. Fotosidan upplever inte att modereringen är inkonsekvent
3. Nej
"

Har du läst vad jag skrivit ungefär tusen gånger (eller nja, något färre)? Jag är vanlig FS-medlem, men jag modererar i forumen efter bästa förmåga. Jag är inte anställd, jag är inte konsult och jag tar inte betalt för min moderering. Jag har varit medlem sedan 2001 (har bytt id) och är intresserad av att diskussionerna sköts på en vettig nivå, men jag har som sagt inget med företaget att göra.

Konsult är jag, men inte i något sammanhang som har med fotosidan att göra. Vad har det med något att göra?

Du började prata om hur lite du var knuten till fotosidan, jag har sett meddelandena du skrivit men trott att du varit indirekt avlönad eller så. Varför jag ställde frågan var för att du tog upp saken.

Du verkar uttala dig i fotosidans namn och modererar ju åt fotosidan...jag utgick från att du var avlönad.

Ok, då vet jag.

Jag gör så här, eftersom jag inte är moderator i det här forumet:

David - stäng gärna den här tråden p.g.a. brist på återkoppling som visar att modereringen är bristfällig vad gäller fåmansbolag. Återöppna tråden när någon visar att så är fallet!

/afe

P.S. Motiveringen hittas i emtres utmärkta svar i tråden:

3. Nej

Status
Ej öppen för ytterligare svar.
ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar