iSolen.se
Guest
Nä, den poängen blir din, det är du värd, även om det tog ett tag. Slog insikten ner som en blixt?
Haha, du läser inte va?
Plusmedlemskap kostar 349 kr per år
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Nä, den poängen blir din, det är du värd, även om det tog ett tag. Slog insikten ner som en blixt?
...
Jag lägger för säkerhets skull till följande:
- Jag är inte anställd av fotosidan.se
- Jag har inga ägarintressen i fotosidan.se
- Jag är medlem i fotosidan.se
- Mina åsikter är inte samma sak som fotosidans officiella policy
När BO fakturerar för konstaterade och erkända bildstöldfall har det felaktigt kallats för bluffakturering.
Bluffakturering brukar man benämna fall när det inte funnits någon underliggande vara eller tjänst (eller skuld).
1. Fotosidan upplever inte att modereringen är inkonsekvent
2. Fotosidan anser inte att det är nödvändigt
3. Nej
Det är helt riktigt, men vi diskuterar inte "BO" i den här tråden - vi diskuterar s.k. personangrepp mot företag. Det är inte ett personangrepp att tycka något om ett företag.
Det är inte konstaterat i rätten att ett visst e-handelsföretag som börjar på super... och slutar på .info är en bluff, men de flesta som drabbats är ganska överens. Ska vi inte diskutera dem heller?
Jobbar inte du på uppdrag av fotosidan??? Åtminstone som konsult???
Har du läst vad jag skrivit ungefär tusen gånger (eller nja, något färre)? Jag är vanlig FS-medlem, men jag modererar i forumen efter bästa förmåga. Jag är inte anställd, jag är inte konsult och jag tar inte betalt för min moderering. Jag har varit medlem sedan 2001 (har bytt id) och är intresserad av att diskussionerna sköts på en vettig nivå, men jag har som sagt inget med företaget att göra.
Konsult är jag, men inte i något sammanhang som har med fotosidan att göra. Vad har det med något att göra?
1. Fotosidan upplever inte att modereringen är inkonsekvent
2. Fotosidan anser inte att det är nödvändigt
3. Nej