Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Pentax över axeln
- Trådstartare quarc
- Start datum
Antipodian
Aktiv medlem
Pentax över axeln
rejält över axeln,
ca 2 meter över axeln
Fint! Är det ett nytt fiskögat som testas - jag kikade i din kameraväska men såg inget.
/Johan
Ranitomeya
Aktiv medlem
quarc
Aktiv medlem
Fint! Är det ett nytt fiskögat som testas - jag kikade i din kameraväska men såg inget.
/Johan
10-17 zoomen har jag haft sedan den kom ut, men det var länge sedan jag fotade med den. Jag plockade bort min kameraväska för något år sedan.
Antipodian
Aktiv medlem
Några makrobilder....
Skall vi gissa nu? ;D
Du får inte ihop väckarklockan igen?
quarc
Aktiv medlem
Skall vi gissa nu? ;D
Du får inte ihop väckarklockan igen?
Nästan, är ett gammal fickur.
VisualD
Aktiv medlem
Ett par bilder från Västerås från när jag väntade på bussen hem efter att ha fotot innebandy Damelit Rönnby-Pixbo.
Bilagor
VisualD
Aktiv medlem
Och några till! Jag ser dock att de blir ordentligt sketen kvalitet men det finns bättre här: http://www.flickr.com/photos/andreassundell/sets/72157629623145859/with/6852096176/
Bilagor
chickenphone
Aktiv medlem
F.Eliasson
Aktiv medlem
Har fortfarande Samyangsjukan, (en tvångstanke som gör att man måste ta alla kort med F1.4)
Ser ut som en trevlig sjuka ändå, trots allt!
chickenphone
Aktiv medlem
Ser ut som en trevlig sjuka ändå, trots allt!
Jodå det är det, men det går nog över. Minns när jag skaffade mitt 10-20, det satt på jämt tills jag till slut tröttnade på förvrängda ansikten och lutande byggnader.
x-country
Aktiv medlem
Har fortfarande Samyangsjukan, (en tvångstanke som gör att man måste ta alla kort med F1.4)
Trevlig bokeh! Är det 35:an?
holmbo
Aktiv medlem
VisualD
Aktiv medlem
En liten lappuggla har gästat oss senaste tiden. K5 & DA300.
På sista bilden blev den uppskrämd av en dam med hund och landade ovanför huvudet på mig.
//Lars
Fina bilder där! Hur gillar du DA300*? Den är en av objektiven högst upp på min lista.