Annons

Onoff - 25% 7/7-10/7

Produkter
(logga in för att koppla)

puppetm

Aktiv medlem
Hej!

Tänkte mest informera folk, om ni ska ha något nytt hus/kompaktare eller vad som, så kommer ONOFF från och med imorgon till söndag ha 25% rabatt på allting som finns på lager.

Kommer personligen själv köpa en G12a som jag har funderat länge på.

Och jo, jag jobbar på ONOFF, men 25% är ganska bra rabatt för alla :)
 
Hejsan.

Klippte till med en 60D med 18-135 för 9000:-, tyvärr hade dom bara paket med det objektivet :(

/Roger
 
Hejsan.

Klippte till med en 60D med 18-135 för 9000:-, tyvärr hade dom bara paket med det objektivet :(

/Roger

Då är det väl som det brukar vara..? Jag menar.. de gör reklam för en vara, men har sällan den hemma och vill sälja en dyrare.

Själv gick jag av någon lustig anledning in på OnOff strax innan midsommar för att köpa en switch till datorn. Brukar aldrig handla där annars pga. deras säljtaktik. Bad om hjälp att hitta en switch och säljaren säger att de inte har någon och erbjuder mig en router istället.
Den blir självklart mycket dyrare än en switch.. så jag säger att jag ska tänka över det och fortsätter kolla lite själv. Då står det en switch där i hyllan som är 300kr billigare än routern och bättre för mina behov, men framför allt betydligt enklare att installera.
Blev rent ut sagt förbannad, men av någon lustig anledning köpte jag switchen där, istället för att gå till någon annan butik. Kanske var lathet eller tidsbrist... eller både och.
Kommer i alla fall dröja länge innan jag sätter foten där igen.. då man fått det bekräftat än en gång vad man visste redan innan man gick in.
 
Senast ändrad:
Det är ett rätt trevligt objektiv. Jag var nära att slå till på det erbjudandet också.
 
Senast ändrad:
Hej.

Nejdå, blev paff att dom hade samma pris i butik som på webben, 12000:-, rabatt på 25% blev 9000:-, förväntade mig inte att hitta den med annat objektiv men hade gärna haft ett annat, men priset var ju mindre än vad övriga tar för bara huset så det blir nog att sälja det och köpa nått annat, typ 15-85 eller 17-85 :)

/Roger
 
Hej igen!
Tja, kunnandet på deras säljare är väl inte det bästa, ville sälja på mig ett UV-filter på 58mm, onoff och övriga liknande kedjor handlar man bara på när man vet vad man vill ha.

/Roger
 
Eller hamnar i en butik där folk har kunskap ;)

Grattis till 60d:n sålde själv två sådanna idag med rätt uvfilter ;)

Är själv en g12a rikare :eek:)
 
Jag var inne en gång i en butik och sa precis vad jag ville ha: Ett ergonomiskt tangentbord med sladd, inte trådlöst som krävde batteri.

Svar: "vi har många tangentbord"

- Jag tittade på sortimentet - och sa: Men ni har ju bara ett ergonomiskt tangenbord med sladd!

Svar: "Det är inte lätt att välja."

- Det är väl hur lätt som helst, ni har ju bara en att välja på som motsvarar mina krav, sa jag.

Svar: "Jag tycker inte det är lätt att välja"

- Jag bara titta på honom och gick och betala -
 
Vart finns de? Har inte lyckats hitta någon ännu.. Fast i och för sig, kunskap kan ju finnas, men den har inte använts till kundens fördel, i de butiker jag varit inne i hittils.

ONOFF Kungsgatan i stockholm ;) de flesta där har koll. Vi har ett väldigt stort kameraintresse i den butiken. ;)
 
Var in en sväng till Kungsgatan och även till Sveavägen. Utbudet av objektiv till systemkameror är snällt sagt begränsat.

Missade MediaMarkts 30% rea under senaste mellandagarna då det verkligen gick att få tag i ett L-objektiv med rabatt och hade hoppats kunna ta igen det nu :-/
 
Var in en sväng till Kungsgatan och även till Sveavägen. Utbudet av objektiv till systemkameror är snällt sagt begränsat.

Missade MediaMarkts 30% rea under senaste mellandagarna då det verkligen gick att få tag i ett L-objektiv med rabatt och hade hoppats kunna ta igen det nu :-/

Nej tyvärr har vi ingen optik :( därav jag skrev hus med och inte bände optik ;)
 
Tänkte uppdatera, vi har fått in en ny 60D 18-135mm:n här i Kungsgatan.

Pris med 25% - 8998:-

Till Fotosidan: Om ni tycker detta är reklam, så kan jag bara säga att vi gåt tokback på denna och att jag skriver här är för att ge alla fotonördar chansen att få en bra kamera billigt :)
 
Tveklöst ett mycket bra pris. 18-135:an är dessutom ett riktigt trevligt objektiv.
 
Som vanligt då? :)) Sen när den gått får man köpa något dyrare.. ;-)

Well vi fick även in 6st 600D med 18-55an, så jodå vi har saker, däremot 60Dn fick vi bara en av :)

och om någon här vill ha den kan jag självklart lägga undan den. Bara att maila via kontakt eller posta här. Kan även försöka dra undan den till helgen
 
Svängde förbi den lokala ONOFF butiken i helgen då jag var på jakt efter ett Nikon 35/1,8 objektiv, til förhoppningsvis ett bra pris.

Döm om min förvåning, de har det objektivet - problemet är bara att de vill ha 2795:- (-25%) för det...
 
Svängde förbi den lokala ONOFF butiken i helgen då jag var på jakt efter ett Nikon 35/1,8 objektiv, til förhoppningsvis ett bra pris.

Döm om min förvåning, de har det objektivet - problemet är bara att de vill ha 2795:- (-25%) för det...

Inget att bli förvånad över, kollade på en Samsung digitalbox med hårddisk, den blev efter rabatt 3 kr dyrare än vad Elgiganten tog som normalpris, det är så de håller på, marginalerna är små. Däremot såg jag att de hade Canon 7d i deras båda citybutiker i Stockholm för 10500 kr efter rabatt, det var ju faktiskt bra.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.