Agent00soul
Aktiv medlem
nån fotograf antydde svagt/tvetydigt nåt som tolkades att han testade en sån.
http://www.damianmcgillicuddy.com/journal/
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
nån fotograf antydde svagt/tvetydigt nåt som tolkades att han testade en sån.
Det jag fick höra av den europeiske produktchefen var att E-5 ska finnas kvar tills en efterträdare i OM-D-serien kommer. Det är inte så svårt att lova. De har nog E-5r på lager så det räcker och blir över en bra tid framöver.
Mediamarkt, Heron City, har E-M5-kit i silver i lager.
Nu snabbt hem och ladda så kanske jag hinner med några provskott innan det är sovdags.
Jag kramar min OM-D hela tiden.Åhh! Grattis per hoppas du får massa glädje, har kännt på den på mm västerås. En riktigt trevlig kamera.
Jag kramar min OM-D hela tiden.
Retas lite bara
Skulle inte vilja ha en silvrig ute i bushen - men fan va snygg den é..
Mediamarkt, Heron City, har E-M5-kit i silver i lager.
Nu snabbt hem och ladda så kanske jag hinner med några provskott innan det är sovdags.
Jag säger bara: hellre en silvrig i handen än tio i bushen.
Vad gav du för kameran?
Nu är jag avis på dig.
Så sa försäljerskan också.
Fick min för 11990 med kitobjektivet plus olympus 40-140 mm objektiv på mediamarket kameran hade stått som demo ett par dagar fint pris tycker jag.Det är väl inte så många som går o klämmer på olympus när nikon o canon svämmar över på hyllorna-
För att ett demonstrationsexemplar hinner bli ganska slitet på rätt kort tid. Jag vill minimera risken att en ny grunka jag köper har något fel. Visst får man lika mycket garanti på ett demo-ex som på ett exemplar som aldrig varit uppackat, men det hjälper inte mot att det är väldigt tråkigt att behöva reklamera.