Annons

Nyinflyttad i Norrköping

Produkter
(logga in för att koppla)

nicrosoft

Aktiv medlem
Som rubriken säger...

Flyttade till Norrköping i helgen som gick. När jag börjar komma till rätta i lägenheten så kunde det vara kul att träffa lite fotonördar för fotograferande, lite skitsnack och en pilsner. Behöver inte nödvändigtvis vara vid samma tillfälle :)

Är det någon aktivitet hos medlemmarna i Norrköping?

Tjena!

Om du kan vänta till Juni nästa år så hakar jag gärna på, då flyttar jag också nämligen till Norrköping :)

Skämt åsido, jag är nyfiken på samma sak, även om det inte är aktuellt riktigt än.

Mvh/Pär

Välkommen till civilisations vagga!

Det finns ganska många Norrköpingsbor på FS, en del av dem är medlemmar i FILM, Fotokompisar I Linköping Med omnejd.

Någon gång har vi varit iväg och plåtat i gamla industrier och sådant.

Jag tar gärna en fototur i mån av tid, bara att PM:a mig!

Gusums bruk är givet som Calle nämnde (dock inte vid namn) om man gillar skrot, krossat tegel och håligheter som gjorda för diversehanda benbrott och frakturer. Är dock osäker på om industriområdet fortfarande är "öppet", hörde ett rykte om att grindarna stängts pga upprepad skadegörelse.

Ja, har också hört att det är stängt numera. Måste kollas upp.

Hamnen är skitfrän, dock har de på senare år spärrat av delar av den med staket. Men ibland kan man ta sig in ändå...!

Industriområdena inne i stan är sönderfotograferade, men då är det en utmaning att göra det annorlunda.

Calle S skrev:
...
Hamnen är skitfrän, dock har de på senare år spärrat av delar av den med staket. Men ibland kan man ta sig in ändå...!

Hittade ett par "ingångar" när Götheborg låg för ankar. Fast jag vet inte, man kanske riskerar att få springa gatlopp med ett gäng biffiga stuverigubbar i hasorna... ;-)

Öde saker är kul så det låter bra :)

Industrilandskapet må vara sönderfotograferat men inte av mig..

Jag hör av mig när jag börja komma till rätta.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar