sagan
Avslutat medlemskap
Alfons2 skrev:
Om inte jag gissar fel kommer slutresultatet dvs bilden bli av exakt samma kvalitet som 10d.
Troligen, precis som med analoga systemkameror..det är inte bildkvaliten som skiljer mellan modellerna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Alfons2 skrev:
Om inte jag gissar fel kommer slutresultatet dvs bilden bli av exakt samma kvalitet som 10d.
tiger656 skrev:
Precis men alla som haft d30, d60 och 10d en stund har varit lyckliga under tiden. Utvecklingen går framåt och priset nedåt. Man kan ju inte vänta i evighet.
/Stefan
tiger656 skrev:
Precis men alla som haft d30, d60 och 10d en stund har varit lyckliga under tiden. Utvecklingen går framåt och priset nedåt. Man kan ju inte vänta i evighet.
/Stefan
froderberg skrev:
Man ser inte skillnad på bilderna mellan en eos 1v och en 300V heller. Ändå är skillnaden i konstuktion värd sitt prs för en del.
300V verkar för långsam för mig, 10D går nått och jämt.
Alfons2 skrev:
Underbart är kort!
(ironi)
Alfons2 skrev:
Helt riktigt.
"Problemet" med DSLR är den STORA prisskillnaden.
Men nu har vi väl snart nått botten....
Håller med helt och hållet.froderberg skrev:
Om man gläds åt bilderna man tar med kameran istället för åt själva kameran blir man lyckligare längre...
(halvt allvarlig)
Damocles skrev:
det jag inte gillar är att 300D är total snikvariant på byggkvalite och dylikt... jag menar, plastbajonetten är tillbaka... dumt. Metall och svart ska det vara.
Damocles skrev:
det jag inte gillar är att 300D är total snikvariant på byggkvalite och dylikt... jag menar, plastbajonetten är tillbaka... dumt. Metall och svart ska det vara.
Damocles skrev:
Jag hoppas dom släppen en motsv 33D också som efterföljer 10D, kanske någon MP till eller så.
jimh skrev:
Hur stor är den här silverkameran tro? Är den mindre än Pentaxen? Tråkigt för dem i så fall, de har säkert tryckt en himla massa material där det står att den är minst.