Zoso skrev:
Själv skall jag slösa rejält i vår på en D2x.
Varför inte en D200 för en bråkdel av pengarna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Zoso skrev:
Själv skall jag slösa rejält i vår på en D2x.
froderberg skrev:
Varför inte en D200 för en bråkdel av pengarna?
Zoso skrev:
Men försök övertala mig att jag inte behöver den, för jag kan inte sluta att önska mig den trots att jag vet att det är ett vansinnigt köp för mig
froderberg skrev:
Jag har plåtat med Eos 5D sedan september. Det är en väldigt bra kamera som ger otroligt hög bildkvalitet. Om du har bra objektiv kommer du att få ut allt vad de kan prestera vilket ger grym skärpa.
Eos 5D är kompetent på alla vis och det är väl bara väldigt actioninriktade fotografer som kan tycka att kameran är lite långsam.
Var det nå'n som ropade? )))Zoso skrev:
Antagligen för att jag saknar all vett och sans - - -
-Catherine- skrev:
Håller på att återhämta mig från en maginfluensa, så just nu är det en prestation bara att hålla i kameran.
Kalle_B skrev:
Haha det är väl inget.. jag har haft fågelinfluensa o salmonella samtidigt säkert 20 gånger o kunnat fotografera!
Haha! Jaa, det är RÄTT. Sätt sprätt på kulorna! Det ger dessutom jobb både här och åt en massa stackare i utlandet...Kalle_B skrev:
jamen man måste ju fan slösa ibland.. o roa sig.. vad annars för poäng med detta skit liv...
Bara jobba o slita o sätta ungar till världen kan ju inte vara allt... Näe.. slösa som fan o spendera pengarna på roliga saker som ger livskvalite o ät "studentnudlar" och makrill på burk lite oftare!
paco skrev:
Är det fortfarande väntetid på 5D om man köper på nätet? Tänker mest på cyber, scandinavian och de andra större svenska butikerna.
Jag blev lite förvånad när jag såg kameran i fönstret på Japan här i Göteborg. Priset var 3kr högre än nätbutikerna och då fanns de inte att få direkt t.ex. på Scandinavian. Det var bara att kliva in och köpa en.
Peter.H skrev:
Catherine
Bilden är mjuk i kanterna - är du säker på att du använt bländare 8? Hade jag fått gissa så hade jag trott 2,8.