Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nostalgifoto Göteborg

Produkter
(logga in för att koppla)

Janne.B

Aktiv medlem
Eftersom det det varit lite inaktivt här i Göteborg några veckorna med fotandet så tänkte jag höra om det är någon som har lust att damma av sin gamla analoga kamra och bränna av några rullar nu på lördag, för att bryta det monotona fotandet med en digital. Men digitalare är ju naturligtvis alltid välkomna dom med.
 
Jag tänkte att man kanse kunde röra sig kring Järntorget denna gång som ombyte, så kl 10.00 bakom pressbyrån på Järntorget om det blir bra för alla.
 
om jag är frisk så kommer jag nog.. har varit sjuk från jobbet en vecka nu.. :(

Denna gång ska inte Ronnie få snuva mig på teleoptiken! ;)
 
Kul idé, speciellt som jag precis laddat min AT-1:a med både färska batterier och film. Men, jag kommer att vistas på annan plats i landet under helgen och får hänga på vid nästa tillfälle istället.
 
Nä jag kommer nog använda min sigma 10-20 så du vinner nog... Får se hur jag mår, börjar bli lite krasslig.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.