Kristoffer. Det är frågan på sida 3 jag undrade över.
När jag läser dina inlägg så går du ENDAST på tekniska specar och ENDAST på tester som främjar SONY, oavsett motspelar. Om nu Sony vore så grymma, varför erövrar de ingen marknad? Canon har varit mitt eget fäste länge, och Canon & Nikon har, hur jag än testat varit de märkena som gett resultat, när vi talar ren och skär bildkvalité. Jag har testat A100, har även testat Samsung, men alltid vänt tillbaka till Canon & Nikon, då systemen är välbyggda, och jag har alltid tagit bättre bilder med dessa. Speciellt nöjd just nu är jag över D300 och fortsätter imponeras varje gång jag är ute. Även om jag fått testa "värre" modeller. Jag har sett att du tycker testare och de som driver fs är partiska, men varför är 1D och 1Ds så feta vinnare i massa tester? Varför vinner D300 typ allt just nu? Är alla köpta? Skeptisk.
Ditt sätt att bemöta frågor, genom att ALLTID referera till SONY, dina inlägg på SONY delen är extremt produktspecifika, inte fotografiskt särskilt intressanta, och det är ju helt ok, du ger säkert många tekniska svar som många är nöjda över, men att hoppa in i D60 tråden, och referera till A200 i varje inlägg, hmmm, varför? Du har ju inte ens en A200? Oavsett funktionsskillnader så kanske D60 är en bättre kamera, kanske inte, jag vet inte då inga test (jämförelsetest) är gjorda.
Kul att sony försöker göra sig en marknad, men är de överlägsna? Nja...
Läs mina direkta frågor till dig på sidan 3, tack. Svara gärna.