Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Nikon D200
- Trådstartare majortom
- Start datum
jimslim84
Aktiv medlem
Ralph, den kommer äga allt och alla. Som sagt, nikon kommer stå som enväldig härskare över kamerariket så som det spås av alla nikonistiska profeter i denna tråd! =p
Skämt å sido, kan inte alla canonmänniskor lämna oss ifred nu så vi får dregla fram spekulationer ifred...bajs, nu skämtade jag till det igen. Stanna menar jag. Eller föresten jag vet inte vad jag menar, lika bra jag googlar efter bilder på D200 så jag kan drömma vått även inatt.
Zzz
Skämt å sido, kan inte alla canonmänniskor lämna oss ifred nu så vi får dregla fram spekulationer ifred...bajs, nu skämtade jag till det igen. Stanna menar jag. Eller föresten jag vet inte vad jag menar, lika bra jag googlar efter bilder på D200 så jag kan drömma vått även inatt.
Zzz
Krille
Aktiv medlem
jimslim84 skrev:
Ralph, den kommer äga allt och alla. Som sagt, nikon kommer stå som enväldig härskare över kamerariket så som det spås av alla nikonistiska profeter i denna tråd! =p
Zzz
Alltså, ärligt talat... Nog för att jag kan bli anklagad för att vara nörd ibland. Men det här är ju på gränsen till patetiskt. Undrar om de som är riktigt bilintresserade skriver lika fåniga inlägg i sina forum.
jorgene
Aktiv medlem
Re: D200????
Räcker inte 14 sidor (and counting) eller? ;-)
Vad menar du? Allt handlar ju direkt eller indirekt om D200.ma.hj skrev:
Hej allesammans. Tråden är rubricerad som "Nikon D200". Vart tog den diskussionen vägen?
Räcker inte 14 sidor (and counting) eller? ;-)
jorgene
Aktiv medlem
Ja, det är ju inte alltid stänk av ironi når mottagaren som avsett (och det är inte alltid avsändarens fel ).Krille skrev:
Alltså, ärligt talat... Nog för att jag kan bli anklagad för att vara nörd ibland. Men det här är ju på gränsen till patetiskt. Undrar om de som är riktigt bilintresserade skriver lika fåniga inlägg i sina forum.
Ja -- oh, ja! -- det gör dom...
jimslim84
Aktiv medlem
Förlåt mig, kunde inte låta bli. Fortsätt spekulera era fullständigt objektiva uppgifter. Jag är idelöra. Föresten, Canoitister; blev ni lite griniga nu så för all del stanna kvar. =)
Annars tipsar jag gärna alla att läsa hela tråden, den har haft sina ironiska, och fullständigt fantastiska toppar emellanåt.
Wake up and smell the irony.
*skratt*
Annars tipsar jag gärna alla att läsa hela tråden, den har haft sina ironiska, och fullständigt fantastiska toppar emellanåt.
*skratt*
Senast ändrad:
Krille
Aktiv medlem
jimslim84 skrev:
*skratt*
Jag vågar nog påstå att jag har rätt utvecklat sinne för ironi. Men det inlägget jag anmärkte på kändes varken kul eller det minsta ironiskt. För att skriva roliga inlägg behöver man inte nödvändigtvis sänka sig till tre-åringsnivå. Man måste bara tänka efter lite först.
OldSchool
Aktiv medlem
ghost102 skrev:
jo kanske de kanske, men jag tror tyvärr jag får mer för mina pantflaskor :/
Aktiv medlem
släck lampan "FF" zzzzz....zzz.......ZZZZ....Z...Z..Z.Z
Ja....sov "gått" då
Jag kan försäkra dig om att jag inte äger en Canon pryl, om det ger dig lite bättre eller "brusfiare" =P nattsömn!
jimslim84 skrev:
Zzz
Ja....sov "gått" då
Jag kan försäkra dig om att jag inte äger en Canon pryl, om det ger dig lite bättre eller "brusfiare" =P nattsömn!
.Z.
Aktiv medlem
jimh skrev:
Det är ingen pant på dem. Men som privatperson slipper man i alla fall betala när man lämnar dem till återvinning.
Ingen pant på D70 & D100!
Tur det finns plastcontainrar på återvinningsstationerna;-)
Bilagor
jimslim84
Aktiv medlem
Ralph, tänka sig du vågade vara lite ironisk själv. =) Antagligen eftersom att du inte äger en enda Canonpryl. =P
Christian, du behöver inte förstå mig. Du behöver faktiskt inte heller förstå min humor, man kan skratta ändå. Det där om treåringar, det var faktiskt lite fyndigt. Det måste jag ge dig, dock så är det faktiskt ren och skär lögn att jag inte tänker innan jag skriver. Jag tänker ganska länge faktiskt. Tråkigt att du inte hajjade humorn, det vågar jag faktiskt skylla dig för. Ironiska och humoristiska inlägg måste faktiskt inte innehålla en enda smiley, de förstör faktiskt poängen oftast.
Nåväl, nog sagt och nog OT. Vad säger ni nu då, blir det en sony eller en fuji? Vad tror du Christian?
Hur som helst så får vi alla snart veta det, svart på vitt. Och bra är väl det, ty då slipper vi sånt här munhugg.
Btw, Larsa; =)
Mvh,
*gone*
Christian, du behöver inte förstå mig. Du behöver faktiskt inte heller förstå min humor, man kan skratta ändå. Det där om treåringar, det var faktiskt lite fyndigt. Det måste jag ge dig, dock så är det faktiskt ren och skär lögn att jag inte tänker innan jag skriver. Jag tänker ganska länge faktiskt. Tråkigt att du inte hajjade humorn, det vågar jag faktiskt skylla dig för. Ironiska och humoristiska inlägg måste faktiskt inte innehålla en enda smiley, de förstör faktiskt poängen oftast.
Nåväl, nog sagt och nog OT. Vad säger ni nu då, blir det en sony eller en fuji? Vad tror du Christian?
Hur som helst så får vi alla snart veta det, svart på vitt. Och bra är väl det, ty då slipper vi sånt här munhugg.
Btw, Larsa; =)
Mvh,
*gone*
Asch, precis som just skulle till avslöja hur stor sökarn faktiskt är på <den nya Nikon-kameran> och så kom detta käbbel emellan... ;-) Jimmy kan väl ta och läsa på lite om vad vi tycker om ironi och smilies, normalt språkbruk odyl i våra forumregler, så låter vi spekulationerna om vad som kommer fortsätta under tiden.