Annons

Nikon AF-S Nikkor 35mm f/1,8G DX

Produkter
(logga in för att koppla)
Tydligen bara jag som fått negativt besked. Beräknad leveranstid var 9/3, igår frågade jag butik om läget var oförändrat och då hade de fått nytt datum från Nikon, 20/3 skulle jag kunna ha den på kamerna. Men jag beställde iofs inte direkt när den släptes utan en vecka efter.

Nikon verkar ha lite problem att hinna med i produktionen, är väl kanske inte heller rätt läge att bygga ut nu just i början av en lågkonjunktur.
Jag har fortfarande inte fått min GP-1 :(

/Karl

Alla springer väl benen av sig för att komma över ett ex och vara först ut på fotosidan med bilder på tegelväggar och statyer ;-)

Tydligen bara jag som fått negativt besked. Beräknad leveranstid var 9/3, igår frågade jag butik om läget var oförändrat och då hade de fått nytt datum från Nikon, 20/3 skulle jag kunna ha den på kamerna. Men jag beställde iofs inte direkt när den släptes utan en vecka efter.

Nytt besked från butiken. Den ska dyka upp imorgon! Perfekt att kunna testa hela helgen.
Tror ni den funkar bra till ett barndop, min dotter ska döpas på söndag?

Nytt besked från butiken. Den ska dyka upp imorgon! Perfekt att kunna testa hela helgen.
Tror ni den funkar bra till ett barndop, min dotter ska döpas på söndag?

Jag använde mitt sigma 30mm/1,4 (innan jag återlämnade det pga frontfokus) på ett dop, och brännvidden kändes iaf bra! Så länge du inte sitter för långt bak alltså.

Nu har det kommit!!

Fick ett SMS att det fanns på posten.
Beställde ganska sent från Cyber och fick först veta att det skulle levereras i april, men Cyberphoto verkar ha fått in en rejäl första laddning.

Hinner jag så ska jag lägga ut några "tegelbilder" ikväll...skratt

/Magnus

Objektivet skickat från fotokungen idag, lade beställningen igårkväll :) Tur man inte följde fårskocken och beställde från cyberphoto. ;)

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar