Install the app
How to install the app on iOS
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Du använder en lite för gammal webbläsare.
Naturfotografering 17-18/7
- Trådstartare Naomi
- Start datum
Arleklint
Aktiv medlem
Fotodueller
I kväll föreslår jag en cup i fotoduell
Vi möts två och två (Helst folk med olika kameramärken) och vinnaren i varje duell går vidare till nästa omgång.
Tävlingen sker utomhus med hjälp av tillgängliga DSLR:er. Har du ingen kan du säkert låna en.
Duellen går till så att deltagarna står rygg mot rygg. På order går de 10 steg framåt, vänder sig om och tar direkt utan väntan en bild på medtävlaren. Bäst bild vinner!
Priset består av ära. Resultatet presenteras efteråt i denna tråd.
I kväll föreslår jag en cup i fotoduell
Vi möts två och två (Helst folk med olika kameramärken) och vinnaren i varje duell går vidare till nästa omgång.
Tävlingen sker utomhus med hjälp av tillgängliga DSLR:er. Har du ingen kan du säkert låna en.
Duellen går till så att deltagarna står rygg mot rygg. På order går de 10 steg framåt, vänder sig om och tar direkt utan väntan en bild på medtävlaren. Bäst bild vinner!
Priset består av ära. Resultatet presenteras efteråt i denna tråd.
Håkan Larsson
Aktiv medlem
Re: Per Fogelberg...
Janne skrev:
Jag tror alla duktiga fotografer i grunden är naturfotografer. Se bara på bröllopsfotografen Per. Han ser ut som och platsar som en perfekt "Terje" ;
Jag tror alla duktiga fotografer i grunden är naturfotografer. Se bara på bröllopsfotografen Per. Han ser ut som och platsar som en perfekt "Terje" ;
potion
Aktiv medlem
..och efter myyyycket letande *ljuger som en ko idisslar* hittade jag äntligen "mina" kor.. Eller om det var h*n som hittade mig, det ska jag låta vara osagt.. =)
Det var alles från mig, so far. Har nämligen två viktiga möten nu. Ett med badkaret och det andra med sängen.. =)
// Linda - som just avslutat sin andra portion chockladpudding... muuuuuuuums! =P
Det var alles från mig, so far. Har nämligen två viktiga möten nu. Ett med badkaret och det andra med sängen.. =)
// Linda - som just avslutat sin andra portion chockladpudding... muuuuuuuums! =P