Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Naturfotografering 17-18/7

Produkter
(logga in för att koppla)
jag ska nog kunna ta med mig en pump om minnet inte sviker mig :)

Finns det någon plan angånde vad som kommer att ske?

Vore roligt att veta innan så att man kan ta med sig saker som eventuellt skulle kunna vara nyttiga.
 
Hej,

Vi är nu 11st som ska med imorgon, det ska bli fint väder så vi kommer nog att hinna ta en del fina bilder :eek:)

Ta med er sovsäckar och liggunderlag, det finns sängar men vet ej hur många madrasser det finns. Jag tar med mig kaffe och te till er alla.

Om ni har några frågor är det bara att ringa mig: 0704 40 87 43

Jag kommer förmodligen att befinna mig i stugan på förmiddagen.

Per: Kan du möta alla vid Folkets Hus och visa vägen?

Linda: Tack för ditt mail, ska bi jättekul att se dig med! Ta med dig sovsäck och liggunderlag.

:eek:)

/Naomi
 
hubas skrev:
jag ska nog kunna ta med mig en pump om minnet inte sviker mig :)

Finns det någon plan angånde vad som kommer att ske?

Vore roligt att veta innan så att man kan ta med sig saker som eventuellt skulle kunna vara nyttiga.

Jag är ledsen Tobias men mitt liv har varit upp och ner de senaste månaderna. Jag har inte hunnit fixa mer än stugan och läget.... underbara naturen. Så det är upp till oss vad vi vill göra. Ska vi ha teman för dagen som Linda föreslog tidigare?
 
jag tycker personligen att det vore roligt om man hade någon typ av projekt underdagen.
Sen kanske man kan redovisa en bild på kvällen och berätta hur man har tänkt när man tog det.
Eller något sådant.

Vet inte vad ni andra tycker om det.
 
hubas skrev:
jag ska nog kunna ta med mig en pump om minnet inte sviker mig :)

Ooooiiii!!! Pretty please with sugar on top kom ihåg den! =) Annars måste ju Martin puffa upp två madrasser... =P

// Linda - som tar med sig liggunderlaget bara ifall att... ;)
 
RolandM skrev:
En stilla undran:
Är det okej att komam förbi på lördageftermiddagen oanmäld en stund och sedan tyst och stilla lämna platsen, utifall jag skulle ha vägarna förbi?

Jag tar mig friheten att svara för samtliga... självklart är du välkommen! =)

// Linda

P.S Nån som vill dela en flaska vitt, eller ska jag lämna den hemma? =S
 
Om det finns någon som har ett stativ över att låna ut till m ig, så får ni mer än gärna ta med det... :p


Mvh Mats
 
potion skrev:
Jag tar mig friheten att svara för samtliga... självklart är du välkommen! =)

// Linda

P.S Nån som vill dela en flaska vitt, eller ska jag lämna den hemma? =S

Självklart är ALLA välkomna!

Linda: Jag tar också med mig en flaska vitt :eek:)
 
mazz skrev:
Om det finns någon som har ett stativ över att låna ut till m ig, så får ni mer än gärna ta med det... :p


Mvh Mats

Mats: Vi kan dela på mitt stativ.

Tobias:Då kör vi på Lindas idé tycker jag! Tar du med dig en bärbar dator så vi kan titta på bilderna?
 
ja det kommer jag att ta med mig en bärbar dator.
Gäller bara att vi har eluttag och en bra kortläsare så att vi kan få in bilderna på datorn så borde det gå bra.
 
Mötesplats

Hej Alla!

Jag har inte riktigt förstått vilken mötesplats och tidpunkt som är bestämd för oss SL vänner så jag tar mig friheten och uttolka alla svar :)

Jag är vid Kalhälls folkets hus 14.30 och hoppas att Per Fogelberg är där med så att vi hittar :)


För att 14.33 tågs resenärerna skall ha möjlighet att hina bestämmer jag :p att vi bestämmer att vi väntar till 14.40 innan vi går.

Mvh

Martin

073 - 500 59 25

ps: Jag måste lämna datorn nu....så om ni ändrar mitt beslut ring snälla :)


Tack!
 
Re: Mötesplats

Norfen skrev:
Hej Alla!

Jag har inte riktigt förstått vilken mötesplats och tidpunkt som är bestämd för oss SL vänner så jag tar mig friheten och uttolka alla svar :)

Jag är vid Kalhälls folkets hus 14.30 och hoppas att Per Fogelberg är där med så att vi hittar :)

Jag är vid T-centralen tio i två, kommer till Kallhäll 14.33... =P

Vi ses! =)

// Linda - som skiner ikapp med solen! Oooooiiiiiii!!!!! =D
 
Åhh jag får dela/låna stativ... :p
vad himlans glad jag blir.


Naomi: Vet du om det finns ved så att man kan grilla oxo?
(eller det kanske det finns...)

Jag tar oxo med mig en bärbar dator, inte för att det behövs två men men, min är för att lagra bilderna :p

Mvh mats
 
hoppas verkligen att det finns ved.
Mina matplaner är nämligen för tillfället helt upplagda efter det.
Iofs blir det inte så svårt att ändra då jag inte har handlat än :)
Men även jag är således intresserad att veta hur det ser ut på vedfronten.
 
Ni som undrar om ved ringer enklast Naomi och kollar, hon skulle ju åka ut tidigare till stugan. Vi fick ju hennes nummer i nån tråd.
0704-408743.

Hoppas vi nu får bra väder, för ett glatt humör verkar ju alla ha. Ser fram emot att träffa er alla.

Vi ses senare :))

/Janne
 
När man läste efter lite så känns det rätt tydligt att grillning verkar vara det som är tänkt..

"Tema för dagen är fortfarande grillning, bad, gott umgänge och en himla massa fotograferande"

Skrivet av Naomi Johansson i första posten :)
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.