Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Naturfotografering 17-18/7

Produkter
(logga in för att koppla)
Asch! Ni verkar ha haft en toppenhelg vid Översjön. Jag skulle ha varit med men fick avboka eftersom det dök upp jobb under helgen som min usla ekonomi krävde att jag skulle ta.
Jag hoppas att det blir fler tillfällen att hänga med.
 
Vi skall definitivt se till att det blir fler naturfotohelger, men det får bli efter semestrar och sånt, kanske i början av september.

Missa inte resan till Höga kusten i slutet av september. Den kommer bli bokningsbar framöver.

Själv åker jag till Abisko på torsdag i hopp om att kunna fota nått vackert där :)
 
Klavglömd rem?

När vi åkte från stugan vid Översjön så fann vi en övergiven spännrem (en sån resårvariant) till en LowePro-säck. Den är inte min. Möjligen kan den vara Martins. Om någon saknar den så har jag den här.
 
Titta! Jag hittade "bilden som Per inte visste om att den knäpptes".. =P

// Linda - som febrilt försöker tvätta bort 20 års källardamm från fingrarna (Ett hett tips btw - Om chefen säger - "Kan du fixa iordning arkivet?" SPRING!! ;P)
 

Bilagor

  • per.jpg
    per.jpg
    19.8 KB · Visningar: 109
Senast ändrad:
Hur gick det, Linda, lyckades ni rädda alla bilder från minneskortet trots att det såg mörkt ut...?
 
Hustomten skrev:
Linda: Jag har en låda med en massa gamla dia.... skulle du kunna....

*springer skrikande så långt bort från Janne som möjligt* =P

Fredrik - Jepp... samtliga bilder blev återställda tack vare en massiv räddningsaktion.. =) Vet inte varför det knasade i kameran, men nu är iaf minneskortet utbytt.. he he.. =)
 
potion skrev:
Fredrik - Jepp... samtliga bilder blev återställda tack vare en massiv räddningsaktion.. =) Vet inte varför det knasade i kameran, men nu är iaf minneskortet utbytt.. he he.. =)

Skönt att det löste sig :)

Nå, vars är dåm då? ;-)
 
De ligger i tryggt förvar på en jääääättefin cd-skiva.. =P

Håller på att gå igenom de nu, kan inte bestämma mig riktigt för vilken eller vilka jag ska lägga upp. =S
Men en del har jag ju faktiskt redan lagt upp ju! =D
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.