Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Naturfotografering 17-18/7

Produkter
(logga in för att koppla)
ön löstes upp och jag fick tillfälle att fotografera vid sjön. En bild ur en anna vinkel av samma motiv som Linda visade längre upp. Bilden känns tung och väger över mot höger, eller har jag tolkat min komposition fel
 

Bilagor

  • crw_4517.jpg
    crw_4517.jpg
    25.3 KB · Visningar: 217
Själv blev jag använd som bränsle vid kvällens grillning. Detta som straff för alltför flitig chimping.
 

Bilagor

  • grillbränsle.jpg
    grillbränsle.jpg
    23.5 KB · Visningar: 210
Janne hade tagit fram sin reservkamera till bilden på kvällsljuset. Sin Nikon hade tjänstgjort som bränsle i elden på tidigare bild och av den finns det inget spår, förutom den askhög som kan skönjas i nederkant av bilden.
 

Bilagor

  • crw_4432.jpg
    crw_4432.jpg
    34.6 KB · Visningar: 199
Efter en timmes sömn var några av oss ute och fotade gryningen
 

Bilagor

  • gryning.jpg
    gryning.jpg
    17.2 KB · Visningar: 194
Roland flydde för en stund sin Canonbänk och höll föredrag kring fördelarna med silverfärgade kameror
 

Bilagor

  • roland1.jpg
    roland1.jpg
    38.7 KB · Visningar: 180
Naomi kände att hon inte riktigt ville bli inblandad i Per och Rolands fotografiska övningar
 

Bilagor

  • naomi.jpg
    naomi.jpg
    37.3 KB · Visningar: 180
Ett tag nördade undertecknad ner sig i att även få flygande sländor att posera
 

Bilagor

  • slända_400.jpg
    slända_400.jpg
    8.6 KB · Visningar: 256
En bild till på vår reptil som med fara för eget liv väntade på oss på stigen.
 

Bilagor

  • crw_4500b.jpg
    crw_4500b.jpg
    19.2 KB · Visningar: 255
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.