Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Nån som handlat från Inet?

Produkter
(logga in för att koppla)

brorgustav

Aktiv medlem
Jag har äntligen bestämt mig för att köpa en 350D. Inet verkar billigast så jag tänkte beställa kameran där.

Priset är 8184:- ända fram till det är dags att betala, då är kameran uppe i 8368:-. Hittar ingenting om nån extra avgift eller så. Båda priserna är utan frakt.

Nån som stött på samma problem?

Om det är Inet Data AB du menar så har jag inte handlat av dem på nätet på flera år. Däremot har jag ofta handlat direkt i deras butik på Ringön i Göteborg.

Kan vara långa köer för betjäning men kunnig personal (dock mycket snabbare köer än på Scandinavian Photo).

Om du handlar direkt, kontrollera butikpriset eftersom det brukar skilja sig mot onlinepriset.
Dina priser kan dock inte få fram hos dem, 8095 kr + 95 kr frakt hittar jag.

Något är skumt. När jag lägger den i kundvagnen sjunker priset till 7611 kr inkl moms och frakt.
Ser ut som för bra för att vara sant...
mvh Mattias

Senast ändrad:
8095:- är butikspriset för enbart huset, och 8595:- kostar det med kitoptiken om man köper det i butiken.

Jag är inne på postorderpriserna. Där vill dom ha 8184 för hus + 18-55mm. Samma pris står i "kundvagnen". Sen ska det tillkomma 95:- i frakt, vilken innebär att det är drygt 300:- billigare än i deras butik.

Problemet är att när man loggat in och ska beställa kameran har priset stigit till 8368 + 95 i frakt.

Jag har läst deras köpavtal och liknande, men inte hittat någon anledning till prishöjningen.

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar