ANNONS
Annons

Några fotointresserade i Eskilstuna?

Produkter
(logga in för att koppla)

Jimmy Thörne

Avslutat medlemskap
Ja, frågan ställer jag redan i rubriken som sagt! =)

Ibland känns det väldigt ensamt och vara fotograf i Eskilstuna, finns det några andra amatörfotografer här i denna vackra stad? Skulle vara kul och höra något ifrån er iaf! Kanske kan utbyta tips på bra och härliga fotoställen? ;)
 
Vi är 2 st foto intresserade, (jag + min sambo elisabetekdahl)
Vi är mest inne på natur/djur men kan tänka oss annat också.
Man kanske kan träffas på stan över en fika och försöka få ihop lite mer folk?
 
Vi kan väl kanske försöka samla alla fotointresserade i etuna på nått fik inne i centrum och snacka foto? dem som är intresserade kan ju skriva i den här tråden!
 
När kan ni ta en fika på stan?
Vi kan nästan alla dagar (dock inte den kommande helgen) så kan vi snacka foto, bla. arlanda.
 
jadu, nån dag veckan här på, eller ska vi kanske ta det nån dag när det är något som händer på stan? och fota lite? Typ som i går när det var världens starkaste man på torget.. något liknande alltså.
 
Vad sägs om en lunch / middag på tex. "billy boys" på torsdag? (vi åker bort över helgen med start på fredag morgon)
Passar det er?
Vilken tid e bäst?
Vi slutar jobbet vid 11:30 tiden på torsdag
 
Vi hinner inte på onsdag, och sen är vi borta över helgen, hur ser det ut på söndag eftermiddag för er?
(vi kan från ca 12:00 o framåt på söndag)
 
Ursäkta att jag inte kom i söndags men jag blev sjuk i torsdags och så glömde jag bort att gå in och tala om det hoppas ni inte blev före besvikna
 
Ingen fara, vi var rätt slitna efter att ha släpat runt på 10 kg kameror i helsingfors i den hettan som var...
Så ska vi försöka hitta på nån ny tid?
För oss passar det igentligen när som, då vi jobbar natt.
Tjejen är borta tom söndag, men det gör inget.
Nästa vecka så är vi borta en dag för lite gröna lund... =) (troligen tisdag)
Så säg när det passar er, dag, klocka och vart?
 
Kom gärna till parken zoo från 22/7 tom 30/7, då finns en utställning med bilder från Indonesien där bl.a. jag har bilder med. Välkomna!
 
Jag är inte helt säker, men eventuellt är det inträde till Parken Zoo som gäller. Vet inte vad det kostar nuförtiden. Utställningen är hursomhelst inne på Parkens område och ingår i "Indonesiska veckan" eller något liknande.
 
Parken kostar väl 140kr om jag minns rätt.
Jag och min sambo dyker ner iaf. och spanar in lite bilder.
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.