_skatan skrev:
Fick min i fredags och skickade in den igår pågrund av mörkfläck på alla bilder.
Det låter ju som skit på AA-filtret. Det är väl inget konstigt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
_skatan skrev:
Fick min i fredags och skickade in den igår pågrund av mörkfläck på alla bilder.
froderberg skrev:
Det låter ju som skit på AA-filtret. Det är väl inget konstigt?
Jesper Lindeblad skrev:
Jag upplever även ett mindre glapp i luckan till minneskotet. Det påverkar ju inte bilderna men det var ju det där med efterköpskänslorna.
Någon som upplever något liknande?
Jesper Lindeblad skrev:
Har nu läst i denna tråd att det är ett vanligt fel med döda pixlar och självklart har jag nu granskat min kamera.
När jag granskar bilderna tagna med linsskyddet på hittar jag ett flertal röda pixlar samt en vit.
Är detta döda pixlar?
MVH/Jesper
Jesper Lindeblad skrev:
...
Jag upplever även ett mindre glapp i luckan till minneskotet. Det påverkar ju inte bilderna men det var ju det där med efterköpskänslorna.
Någon som upplever något liknande?
MVH/Jesper
Patrik Carlstedt skrev:
Får själv några prickar vid längre slutar tider. Testade med brus reduktionen på då försvan de helt.
Slas skrev:
Å så plågsamt..
Jag tröttnade på att vänta på Hegethorns och beställde kameran hos Dustin istället. Levererad idag, så jag har den väl på Fredag då och med lite tur i morgon..
Ringde till Paketutlämingen och frågade om det var problem med postförskott på 15.000:- Det !trodde! han inte, men han hade aldrig varit med om så dyra postförskott heller.. *suck* får väl se hur det går..