Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

När kommer SB-700?

Produkter
(logga in för att koppla)

anjin

Medlem
Någon som vet? Är sugen på en julklapp till mig själv, men enda affären som säger sig ha den i lager är Rajala, och vad jag kan läsa bland kommentarerna på prisjakt.nu matchar deras lagersaldo inte alltid verkligheten. Och eftersom ingen annan verkar ha den på lager utgår jag från att den ej släppts i Sverige ännu.

Jaså? Intressant. Jag har som sagt kollat alla webbutiker jag kan komma på medelst Prisjakt och den finns inte någonstans. Då får jag väl kolla i de fysiska butikerna i närområdet då. Tyvärr bor jag inte i en storstad så utbudet är begränsat.

Men då vet jag att den de facto släppts i alla fall. Tack!

Många populära prylar är oftare lättare att hitta i småstädernas fotobutiker än i dom långa beställningsköerna man ofta hamnar i hos dom stora kedjorna. Men det förutsätter naturligtvis att man har lätt för att kunna förflytta sig.
På Polyfoto Expert i Borlänge handlar jag det mesta och jag är ofta bland dom första att få levererat en ny produkt som ofta har lång väntelista hos Cyber o Scandinavian photo och liknande.
Så om ni kan, åk runt och kolla lite på "landsorten"!

Leif

Expert har den i internetbutiken!

Tack för tipset, Expert verkar ej finnas med på Prisjakt men de har den i lager står det. Tyvärr ej i min lokala butik men jag beställer den.

ANNONS
Köp Fujifilm GFX100S II hos Götaplatsens Foto