Roland Mabo skrev:
Broder Mikael
Du har skrivit..
"ROLAND, du läser in dig på allt som gäller Pentax, och du kan väldigt mycket fakta men du ifrågasätter inte vad du läser eller hör.
SVAR: VAD vil du veta, hur du i en gammal tråd berättade om vilka fördelar kameran skulle ha med 22A/D.?
Inga tester visar att detta skulle vara till nytta samt att det troligen var mer ett säljtrick.
..
Ledsen Roland att jag inte är lika lättroad vad det gäller ditt mässande och flummeri.
Svar:Nej det är jag inte, eftersom du är totalt bias, dömmer ut andras erfarenhet, test osv.
..
"
I tidigare inlägg har du kallat mig för "pajas" och har svurit och kommit med massa personangrepp mot mig. Du hävdar både den ena otrevligheten efter den andra om mig.
SVAR Ja ett tag såg jag dig som en pajas, eftersom du inte ens lyssnar, det är ju samma idag.
Vi är väldigt olika som personer, och ska man kunna diskutera i ett forum, så måste man kunna acceptera att människor är olika. Att kalla någon för "pajas" som du har kallat mig, det är inte att acceptera varandras olikheter.
SVAR: Det är väl inget personangrepp, det är väl mer ett omdömme från min sida.
Jag har gett dig möjligheten att be om ursäkt för dina personangrepp, men jag har fortfarande inte fått en ursäkt från dig.
SVAR: Då får du vänta eftersom du uppträder precsis likadant nu .
Jag väntar fortfarande Mikael...
Sen vägrar du respektera att jag väljer att inte lämna ut hemlig information och du tjatar i inlägg efter inlägg och jag säger nej varje gång.
Ditt beteende mot mig är varken trevligt, sakligt eller seriöst och jag ber vänligen om en skärpning från din sida.
SVAR: Jag och andra har bett om verifikation på det du säger.förutom det vi själva kan söka upp på nätet.
Jag har gärna hövliga och sakliga diskussioner, att be att det förs i en trevlig och respektfull ton tycker jag inte är för mycket begärt.
SVAR: Det kan vi börja med nu, om du nu svarar på frågan ovan, vi kan ta en sak i taget, det blir enklare så
Hälsar
R