Jag säger att den nya Pentaxen är imponerande och som svar på frågan om hur jag kan säga det, är därför att jag har tagit del av information som visar det.
Lägre brus än K10D (konkurrenskraftig mot konkurrenterna) och högre upplösning än konkurrenterna.
Snabbare seriebildstagning än konkurrenterna.
Det är tillräckligt för att vara imponerande.
Benjamin Kanarek säger "Groundbreaking" (epokgörande).
Sensorn - ja, revolutionerande för att vara första försöket - lägre brus, högre upplösning. Inte en kopia av de andra.
Att jag har informerat att jag har fått information, beror på att flera här har försökt ställa mig till svars för hur jag kan skriva det jag gör.
Och för att jag svarar på dessa, så blir jag nu anklagad för att försöka visa mig viktig. Så jag får skit för att jag svarade helt sanningsenligt. Om jag inte hade svarat alls, hade jag säkert fått skit för att inte ha något som backar upp det jag skriver.
Hur jag än beter mig så får jag skit.
Självfallet är jag helt oviktig som person, för ingen av oss är viktig, eller alla av oss är lika viktiga. Våra yttre former saknar betydelse, namn, titlar och så vidare är helt oväsentligt. I grunden är vi människor.
Till den som tror att jag är viktig så säger jag - glöm det. Jag är inte viktig alls, verkligen inte.
Jag är helt oväsentlig som person. Jag skriver för att informera, sharing. Inget mer, inget annat.
Ingen är bättre och ingen är sämre än någon annan, vi är precis likadana. Om än olika i våra yttre former. "Olika lika".
Ord betyder olika för olika människor.
Jag får skit för att jag skriver "imponerande".
När vi använder adjektiv så gör vi en bedömning. Val av adjektiv är alltid personligt.
Vi är alla olika och väljer därför olika adjektiv.
"Det är gott, det är svagt, det är imponerande".
Det är helt personligt.
Hälsar
R