Avslutat Medlemskap23
Aktiv medlem
macrobild skrev:
Är du alldeles från vettet? Anders eller någon annan har inte givit mig någon information angående Pentax. Nu får du ta mig fan skärpa dig
Förnekar du att du har skrivit:
"Jag har därför skrivit ner och frågat min vän Anders Uschold i Tyskland om vad för inovativa förbättringar Pentax kan ha gjort."
För att Anders ska kunna svara på vilka inovattiva förbättringar som Pentax kan ha gjort, så förutsätter det att han har fått information från Pentax om sensorn. I annat fall är det bara spekulation. Det är bara Pentax som kan ge fakta om den, andra kan ge teorier (om de inte har fått fakta från Pentax). Visst kan teorierna vara bra, de kan vara fantastiska, men det är ändå teorier och spekulation.
Att fråga mig om jag är alldeles ifrån vettet, är inte att ifrågasätta. Det är en fråga som innehåller en nedsättande kommentar om min mentala kapacitet.
Att ifrågasätta information är bra Mikael, men om du tror att dina nedsättande kommentarer och angrepp på min person är samma sak som att ifrågasätta så har du missförstått vad ifrågasätta verkligen innebär.
Så du ifrågasätter inte, du angriper mig personligen. Du är alltid välkommen att ifrågasätta, när du gör det. Det är dock uppenbart att du gör något helt annat här.
Hälsar
R
Senast ändrad: