Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Musikbilder

Produkter
(logga in för att koppla)

popknas

Medlem
Hej!
Jag håller just nu på med mitt projektarbete som ska bli en fotobok med musikbilder i. Känns som all min inspiration är slut och att jag fotat allt som tillhör musik. Nu undrar jag om någon här vet någon idé eller har några inspirerande bilder?

Jo, fast det handlar inte bara om konsertbilder. Utan bilder med temat musik. Kan alltså vara i stort sett vad som helst som man kan relatera till musik.

Jo, fast det handlar inte bara om konsertbilder. Utan bilder med temat musik. Kan alltså vara i stort sett vad som helst som man kan relatera till musik.

Du kanske kan kontakta nån replokal eller en studio och fråga om du får ta lite bilder till ditt projekt? I en studio kan du ju ta bilder på tex mixerbord, instrument och det tekniska i musik och i nån replokal tror jag inte att banden som spelar har något emot att du tar lite bilder på de?
Kanske nån musikskola skulle låta dig ta lite bilder?

Med dessa alternativ får du ju "allt annat" utom rena konsertbilder?

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar