ANNONS
Annons

"Modell" söker fotograf

Produkter
(logga in för att koppla)

Myrdha

Medlem
Jag letar efter någon fotograf, helst i Luleå eller inte så långt därifrån som kan tänka sig att fota några porträtt bilder på mig.

Eftersom att jag aldrig stått som modell tidigare behöver det inte vara en jättebra fotograf, är som sagt ute efter porträtt bilder, kanske någon annan också. Jag vill gärna ha det till ett bra pris.

Känner du någon som du vet vill fota, eller att du själv vill det så hör gärna av dig :)

Jag kollade precis på länken och märkte att man måste vara 18 för att gå med. Jag blir 17 om några månader så :/

Jag skulle gärna göra det, men avståndet är för stort. Så mitt tips är kolla sökfunktionen här på sidan och kolla dom som bor runt omkring dig (gjorde en sökning på Luleå och fick 157 träff)

http://www.fotosidan.se/member/list...country=&postaloffice=lule%E5&_order=lastname

Det finns säkert någon som håller på med modellfoto och letar nya ansikten eller någon som är sugen på att prova men saknar modell. Använd kontakta medlem under profilen så kan du Maila dom som har bilder som du gillar. Det finns säkert någon som gör TFP (tid mot bilder)
Så kostar det dig inget.

Lycka till//Tore

ANNONS
Upp till 6000:- Cashback på Sony-prylar