Sara-i-Norge
Aktiv medlem
Går i funderingar om att køpa ny kamera, och har den sista tiden fått väldigt _många_ ønskemål om att sälja min nuvarande kamera till alla møjliga och omøjliga personer før som de säger "din kamera tar ju så bra bilder"...
Blir lite irriterad faktiskt, det är inte kameran som tar bra bilder det är_jag_... En annan person med samma kamera tar inte "bra" bilder, det handlar om annat änn att ha en "bra" kamera... konstigt att folk inte førstår det...
En kompis till mig køpte en precis likadan kamera och jag kan nästan garantera att hon är besviken før att hennes kamera inte tar lika "bra/fina" bilder som min...
Var bara tvungen att skriva av mig, käner min stolthet blivit lite sårad ;-) .
Blir lite irriterad faktiskt, det är inte kameran som tar bra bilder det är_jag_... En annan person med samma kamera tar inte "bra" bilder, det handlar om annat änn att ha en "bra" kamera... konstigt att folk inte førstår det...
En kompis till mig køpte en precis likadan kamera och jag kan nästan garantera att hon är besviken før att hennes kamera inte tar lika "bra/fina" bilder som min...
Var bara tvungen att skriva av mig, käner min stolthet blivit lite sårad ;-) .