Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Min sämsta bild (är sämre än din sämsta bild)

Produkter
(logga in för att koppla)
Här va den sämsta jag kunde hitta.. säkert har jag tagit sämre, men bra är den ju inte iaf.. ;)
 

Bilagor

  • knas_sandra_ogon.jpg
    knas_sandra_ogon.jpg
    11.5 KB · Visningar: 2,853
Dålig bild = bra bild?

Helt klart en av de bästa trådar jag har sett på länge.
Tack alla som delar med sig av sina underbara bilder.
Nu till lite filosofiskt tänkande. Min reaktion var som flera besökares reaktioner: "vilka roliga bilder, det här var verkligen roligt att titta på, kul m.m.". Vad är det då som talar om att dessa "dåliga" bilder är dåliga? När en sk.dålig bild skapar en känsla eller ger betraktaren något(glädje, ilska m.m.) är inte det då en bild som är bra då? Vad och vem bestämmer vad som är dåligt, vissa regler eller hur man blir berörd av bilden?
Bara en liten tanke mina vänner.....:)

mvh Thomas
 
Re: Dålig bild = bra bild?

tale skrev:
Helt klart en av de bästa trådar jag har sett på länge.
Tack alla som delar med sig av sina underbara bilder.
Nu till lite filosofiskt tänkande. Min reaktion var som flera besökares reaktioner: "vilka roliga bilder, det här var verkligen roligt att titta på, kul m.m.". Vad är det då som talar om att dessa "dåliga" bilder är dåliga? När en sk.dålig bild skapar en känsla eller ger betraktaren något(glädje, ilska m.m.) är inte det då en bild som är bra då? Vad och vem bestämmer vad som är dåligt, vissa regler eller hur man blir berörd av bilden?
Bara en liten tanke mina vänner.....:)

mvh Thomas

hehe

Med en text till en helkass bild,
kan den ju bli riktigt bra... eller kanske rolig!
 
Det finns verkligen en och annan höjdare i den här tråden. Helt klart kan det bli humor när en bild bryter mot reglerna på rätt sätt.

Här är det jag som är avbildad(?). Min sambo är fotografen.
 

Bilagor

  • knas.jpg
    knas.jpg
    57.5 KB · Visningar: 2,706
Gårdagens sämsta. Vet inte vart alla människor tog vägen... (men de finns med på andra bilder iaf:))
 

Bilagor

  • 400.jpg
    400.jpg
    43.6 KB · Visningar: 2,926
Helt klart roligaste tråden på länge *skratt*.
Sanslöst roligt med texterna o bilderna ihop.

Mera sådant;0))
 
Tog denna igår på Stora Stockholms hundutställning jag undrar nu så här i efterhand vilken ras det var...
 

Bilagor

  • hund.jpg
    hund.jpg
    37 KB · Visningar: 2,811
Säg inte till mamma att jag inte städar rummet efter festen :| (det ska kanske vara en censur i bakgrunden?)
 

Bilagor

  • bild 177.jpg
    bild 177.jpg
    30.7 KB · Visningar: 2,700
ANNONS
Köp en spegellös systemkamera från Canon och få ett 50mm objektiv på köpet hos Götaplatsens Foto.