Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Min sämsta bild (är sämre än din sämsta bild)

Produkter
(logga in för att koppla)
agge28 skrev:
Närgånget.

En kissande hund är väl inget. Jag har ett på en struts som skiter och det en hel del. Inser att jag behöver en scanner för att kunna vara med i såna här tävlingar för det är taget med dia tyvärr. Har nog fler usla diabilder än digitala men de digitala växer i antal.

Hysteriskt roligt att kolla på allas "sämsta". Vilken klassiker! Tack för en lysande underhållning och att ni så frikostigt har delat med er av era "stolpskott". Skönt att veta att man inte är ensam om att ta en del riktigt usla bilder.

Ett tips: Om man har kameran ställd på auto så kan man ju alltid skylla på kameran!
 
Sparvhök poserar snällt men blir bortjagad av Havsörn vilket vi fattar några sekunder senare. Det är där den igentliga sämsta bilden är, den som aldrig blev tagen. Havsörn 2-3 m över land rakt emot oss i perfekt ljus. Den passerade på bara några meters höjd över oss, fick endast några motljusbilder på den.
 

Bilagor

  • img_1049 red fs.jpg
    img_1049 red fs.jpg
    43.9 KB · Visningar: 3,084
Jag går nerför trappan och click, what the hell?

De sämsta bilderna brukar vara dom som man ser i sökaren och tänker det här blir underbart. Sedan på papper blir det bara skit.

Bilderna här är nog det mest spännande jag har sett på fotosidan. bra när det inte blir så pretentiöst, krystat och "perfekt".
 

Bilagor

  • sämst.jpg
    sämst.jpg
    11.2 KB · Visningar: 2,988
Ja, att blixta en centrerad blomma i skogen är väl bland det sämsta jag har lyckats med...
 

Bilagor

  • min_samsta.jpg
    min_samsta.jpg
    57.7 KB · Visningar: 2,929
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.