Som Plus-medlem får du: Tillgång till våra Plus-artiklar | Egen blogg och Portfolio | Fri uppladdning av dina bilder | Rabatt på kameraförsäkring och fotoresor | 20% rabatt på Leofoto-stativ och tillbehör | Köp till Sveriges mest lästa fototidning Fotosidan Magasin till extra bra pris.

Plusmedlemskap kostar 349 kr per år

Annons

Min sämsta bild (är sämre än din sämsta bild)

Produkter
(logga in för att koppla)
Ett gott skratt förlänger livet

Jag har haft så roligt och skrattat så katten undrat vad jag höll på med när jag kikat igenom den här tråden, som bevisar att ett gott skratt förlänger livet. Stort tack till er allihop!

Själv har jag naturligtvis inga dåliga bilder att visa upp! ;o))) *korsar fingrarna* Jodå, visst har jag det och många dåliga bilder blir det, men de raderas oftast direkt i kameran. Kanske får börja spara dem istället - de kan ju visa sig vara roliga! :eek:)

:: Susanne ::
 
Fångad i monstermaskinen

Men om man följer ljuset så kommer man kanske ut...
 

Bilagor

  • sorteringsmaskin.jpg
    sorteringsmaskin.jpg
    39.8 KB · Visningar: 2,396
Kanske har filen fel namn. Kontrollera att filändelsen stämmer med de tillåtna.

Har själv haft trassel någon gång utan att veta vad problemet har varit.

Försök igen!
 
Tack för tipsen tyvärr hjälper de inte så jag får ge upp. För den ska väl synas vid förhandsgraskningen.

Siw
 
Bilden syns inte vid förhandsgranskningen. Det är till och med så att om man har laddat upp en bild och sedan väljer förhandsgranskning för att kolla texten så försvinner bilden. Jag vet inte om det är meningen att det ska vara så eller ens om det är så för alla men jag har i alla fall lärt mig att man måste lägga till bilden sist, precis innan man klickar på "registrera svaret".
 
ANNONS
Götaplatsens foto – en riktig fotobutik.